11.11.11
Η Ξενοκρατία στην Ελλάδα
Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου
Το Γένος των Ελλήνων, παρά τους αγώνες του, σχεδόν ποτέ δεν απέκτησε ελευθερία και αυτοδιάθεση.Ίσως για την φιλόξενη ιδιοσυγκρασία του, ίσως για την επίζηλη θέση της χώρας, ο ελληνικός λαός δεν απέκτησε ποτέ δική του ηγεσία. Πάντοτε τον κυβερνούσαν οι ξένοι. Αυτό σημαίνουν τα λόγια ότι οι Έλληνες πάσχουν πάντοτε από την ηγεσία τους. Οι Έλληνες δεν πάσχουν από την ηγεσία τους. Οι Έλληνες δεν έχουν δική τους ηγεσία. Η ηγεσία τους ανήκει στους ξένους.
Τώρα που οι Έλληνες αρχίζουν να συνειδητοποιούν τη διαφορά μεταξύ ελληνικού και ξένου, η ξένη ηγεσία χρησιμοποιεί όλα τα μέσα που διαθέτει για να επιφέρει σύγχυση μεταξύ ελληνικού και ξένου. Την ίδια σύγχυση προσπαθεί να επιβάλει και μεταξύ ελευθερίας και ανελευθερίας.
Αν δεν κατανοήσουμε τη διαφορά μεταξύ ελληνικού και ξένου και ελεύθερου και ανελεύθερου, δεν θα ξέρουμε ούτε ποιοι είμαστε, ούτε αν είμαστε ελεύθεροι ή δούλοι. Ο δικτάτορας που θα επιβληθεί σ΄ αυτούς τους λαούς που ξέχασαν ποιοι είναι και που δεν γνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ ελευθέρου και δούλου, θα είναι αιώνιος. Αυτή η δουλεία δεν τελειώνει πουθενά. Εκτός κι αν ο Θεός βάλει το χέρι Του. Σ΄Αυτόν έχουμε τις ελπίδες μας!
Ποιοι είναι αυτοί οι ξένοι που αποτελούν την ηγεσία του ελληνικού λαού; Γιατί αντί να κυβερνήσουν αυτό το λαό , τον προδίδουν; Η έννοια του ξενοκράτη είναι ευρύτερη από τη συνηθισμένη. Θα κατανοήσουμε ποιοί είναι οι ξένοι που αποτελούν την ηγεσία του ελληνικού λαοί από την εμπειρία μας, από τα παραδείγματα που έχουμε από την ιστορία μας και από τη ζωή μας. Επί τουρκοκρατίας μόνο οι Τούρκοι ήταν ξένοι προς τους Έλληνες; Δεν ήταν ξένοι και οι τουρκέψαντες και μάλιστα πιο εχθρικοί; Επί φραγκοκρατίας μόνον οι Φράγκοι ήταν ξένοι προς τους Έλληνες; Δεν ήταν ξένοι κι οι φραγκέψαντες; Αυτή είναι η ηγεσία του ελληνικού λαού που πάσχει αιωνίως και θεραπεία δεν υπάρχει γι΄ αυτήν.
Ποιοι είναι οι ξένοι και ποιος είναι ο ελληνικός λαός θα το ξέρεις αν μελετήσεις την ορθόδοξη παράδοσή αυτού του λαού. Η ελίτ όπως λέγονται τα άτομα που αποτελούν το πιο εκλεκτό (καλλιεργημένο, εξευγενισμένο κλπ) τμήμα του κοινωνικού συνόλου, μια, μικρή ομάδα που αυτοαποκαλείται πνευματική ηγεσία, δεν ένιωσε ποτέ ότι ανήκει σ΄ αυτόν τον λαό.
Θυμάμαι όταν τύχαινε ναρθεί κάποιος πατέρας απ΄ το χωριό για να δει το γιο του στη Θεσσαλονίκη, στο πανεπιστήμιο, ο γιος του ένιωθε άβολα, για τα σκούρα ρούχα του, για το στραυροκόπημά του στις εκκλησίες και στην ώρα του φαγητού, για την όλη του εμφάνιση και συμπεριφορά. Θα προτιμούσε να μην είχε έρθει. Θα ήθελε να τον κρύψει από τους άλλους και μερικοί τους έκρυβαν. Ο ίδιος ο Σεφέρης στην ομιλία του στη Σουηδική Ακαδημία, όταν παρέλαβε το βραβείο Νόμπελ, δεν είπε ούτε μια λέξη, αν δεν με απατάει η μνήμη μου, για την Ορθόδοξη Παράδοση, δηλαδή για το λαό.
Βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματα, ευγενικέ αναγνώστη, για το πως θα μπορούσαμε να καλλιεργήσουμε την αυτοκατανόηση ως Έλληνες και ως ελεύθεροι άνθρωποι. Σκέψου γιατί δεν έχουμε ελληνική επιστήμη, γιατί το υπουργείο παιδείας διευθύνουν άτομα άσχετα με την Παιδεία, γιατί στα πανεπιστήμια διδάσκουν καθηγητές που σπούδασαν στην Ευρώπη, και γιατί στην Εκκλησία οι επίσκοποι δεν επιλέγονται από τους Πατέρες που αγίασαν με την άσκησή τους, αλλά από εκείνους που διαθέτουν πτυχία θεολογικών σχολών!
Είναι όντως δύσκολο να καταλάβουμε τί συμβαίνει μέσα στη σκόπιμη σύγχυση και στο σκοτάδι που επικρατεί στους δύσκολους καιρούς που ζούμε. Ωστόσο κανένας πια δεν πιστεύει ότι η κατάσταση ανελευθερίας των λαών οφείλεται σε τεχνικούς λόγους. Για τεχνικούς λόγους ο μισός πλούτος της γης ανήκει σε ένα μόνον άνθρωπο; Κανείς δεν μπορεί να κρύψει από τον κόσμο ότι το πρόβλημα είναι ηθικό.
Οι Φαρισαίοι την εποχή του Χριστού αντί να αισθανθούν δέος για τα θαύματα, θύμωναν γιατί ο Ιησούς παραβίαζε την αργία του Σαββάτου. Όπου κι αν βρισκόταν ο Ιησούς σε χωριά, σε πόλεις, σε αγρούς, στις αγορές ο κόσμος έφερνε τους ασθενείς που θεραπεύονταν ακόμα και με το άγγιγμα του ιματίου του. Οι Φαρισαίοι που έβλεπαν τα θαύματα σώπαιναν. Κάποτε θύμωσαν όταν είδαν τους μαθητές του Ιησού να τρώνε χωρίς να πλύνουν τα χέρια τους, όπως έκαναν εκείνοι. "Γιατί οι μαθητές σου δεν ακολουθούν την παράδοση;" ρώτησαν τον Ιησού.
"Ο δε αποκριθείς είπεν αυτοίς, ότι καλώς προεφήτευσεν Ησαϊας περί υμών των υποκριτών, ως γέγραπται. "Ούτος ο λαός τοις χείλεσί με τιμά, η δέ καρδία αυτών πόρρω απέχει απ΄΄ εμού. μάτην δε σέβονται με , διδάσκοντες διδασκαλίας, εντάλματα ανθρώπων." Αφέντες γαρ την εντολήν του Θεού κρατείτε την παράδοσιν των ανθρώπων."
(Εκείνος τους απάντησε:" Πολύ σωστά προφήτεψε για σας τους υποκριτές ο Ησαϊας που γράφει: "Αυτός ο λαός με τα χείλη με τιμάει. η καρδιά τους όμως βρίσκεται πολύ μακριά μου. Δεν ωφελεί που με λατρεύουν, αφού διδάσκουν εντολές που επινόησαν άνθρωποι."
Εγκαταλείπετε την εντολή του Θεού και τηρείτε ανθρώπινες παραδόσεις.)
Ξένοι είναι αυτοί που υποτιμούν τον ελληνικό λαό γιατί μένει πιστός στην Ορθόδοξη Παράδοση, γιατί πιστεύει ότι ο άνθρωπος είναι άρρωστος αν αφήνει την εντολή του Θεού, για να ακολουθήσει τα επινοήματα των ανθρώπων.
Οι ξένοι είτε γιατί είναι αλλογενείς , είτε γιατί αποξενώθηκαν από τον ελληνικό λαό, καταδιώκουν την ορθόδοξη παράδοση, όπως γινόταν τα πρώτα χριστιανικά χρόνια. Είναι ξένοι γιατί δεν είναι αναγεννημένοι πνευματικά. Οι ορθόδοξοι χριστιανοί έχομε την ελπίδα μας στο Θεό.
"Ο Χριστός μας απελευθέρωσε για να είμαστε ελεύθεροι" γράφει ο Απόστολος Παύλος στην προς Γαλάτας επιστολή του, "Μείνετε ελεύθεροι και μην μπείτε πάλι σε ζυγό δουλείας."
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου