19.8.17

Η ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Η ευχή του παππού μου Αγγελάκη Κοτίτσα, εκ Δεσκάτης Γρεβενών, ήταν η ευχή "Στο Θεό ν' αρέσει". Ένα μέρος από τα παιδικά μου χρόνια τά 'ζησα κοντά στον παππού μου. Τον θαύμαζα γιατί με μάθαινε ν' αγαπώ τα πλάσματα του Θεού . Αυτός με δίδαξε την συμπόνια, που είναι το κυρίαρχο αίσθημα σε όλη μου τη ζωή.

Αλλά εκείνη την εποχή δεν ήξερα να τον ρωτήσω τί αρέσει στο Θεό. Άλλωστε δεν ήξερα ότι υπάρχει και άλλη θέληση, εκτός απ΄ τη δική μου. Όταν στην εφηβεία μου άρχισε να προβάλει το ερώτημα , τί αρέσει στο Θεό, ο παππούς μου είχε φύγει.

Αργότερα ζήτησα απ΄ τη μητέρα μου , να μου πει κάτι χαρακτηριστικό απ' τη ζωή του παππού μου κι η μητέρα μου διηγήθηκε αυτό το περιστατικό: Κάποιος για να πειράξει τον παππού μου του είπε:

-"Ε, μπαρμπα-γγελάκη, κι εσύ. Πήγες τρεις φορές στην Αμερική και γύρισες φτωχός.
-Δεν είμαι φτωχός, φτωχός είναι ο διάβολος, είπε ο παππούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: