18.2.21

ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΤΗΤΑ

Είναι άλλο να γνωρίζουμε τις αμαρτίες μας και άλλο να μην τις γνωρίζουμε. Όταν γνωρίζουμε τις αμαρτίες μας, πιστεύουμε στο Θεό και προσπαθούμε να μην αμαρτάνουμε. Όταν δεν τις γνωρίζουμε δεν πιστεόυμε στο Θεό και δεν προσπαθούμε να μην αμαρτάνουμε.


Θα μου πείτε γιατί όταν δεν γνωρίζουμε τις αμαρτίες μας, δεν πιστεύουμε στο Θεό;

Διότι οι αμαρτίες τελούνται ενώπιον του Θεού. Αν δεν υπάρχει για μας Θεός, δεν γνωρίζουμε και τις αμαρτίες μας.

Ο 50ός Ψαλμός μιλάει καθαρά για την πίστη στο Θεό και για τις αμαρτίες του ανθρώπου: Παραθέτω μερικούς στίχους:

4.Επί πλείον πλύνον με από της ανομίας μου
και από της αμαρτίας μου καθάρισόν με.
5.Ότι την ανομίαν μου εγώ γινώσκω
και η αμαρτία μου ενώπιόν μου εστί δια παντός.
6.Σοί μόνω ήμαρτον
και το πονηρόν ενώπιόν σου εποίησα."

Μόσχος Λαγκουβάρδος

Δεν υπάρχουν σχόλια: