30.11.10

Οι βλαβερές συνέπειες της μόνωσης

Του Μόσχου Εμμ. Λαγκουβάρδου

"Μέτοχος εγώ ειμί πάντων των φοβουμένων σε και των φυλασσόντων
τας εντολάς σου, ελέησόν με, Κύριε"
(Ύμνος της νεκρώσιμης ακολουθίας)


"Το πρόβλημα της καρδιάς σου είναι ηλεκτρικό",μου είπε η καρδιολόγος μου μιλώντας από την άποψη της σωματικής μου υγείας. "Μην εμποδίζεις τη χάρη να σ΄ επισκεφτεί", μου είπε ο πνευματικός μου, μιλώντας από την άποψη της υγείας της ψυχής μου.Νομίζω ότι κι οι δυο μιλούσαν για το ίδιο πράγμα από διαφορετική σκοπιά.

Το πρόβλημα της καρδιάς μου είναι ηλεκτρικό. Για κάποιο άγνωστο λόγο η καρδιά μου έχει πρόβλημα ηλεκτρικό. Αυτό μου είπε η καρδιολόγος μου κι εγώ προσπάθησα να καταλάβω τι εννοεί χρησιμοποιώντας εικόνες, μεταφορές, αναλογίες,συνειρμούς, παραλληλισμούς και ότι άλλο διέθετε το φτωχό μυαλό μου.

Έτσι αυτά που γράφω εδώ επάνω σ΄ αυτό το θέμα δεν έχουν ίσως καμιά σχέση με την πραγματικότητα και δεν είναι παρά λογικοί ακροβατισμοί και προσπάθειες του πνιγμένου να σωθεί πιασμένος από τα μαλλιά του.

Αν και η κατάστασή μου βελτιώθηκε κατά πολύ, δεν είμαι ήσυχος γιατί δεν ξέρω αν η βελτίωσή μου οφείλεται στο ότι κατενόησα το πρόβλημά μου ή στα χάπια με τα οποία από δω και πέρα θα είμαι εξαρτημένος σε όλη την υπόλοιπη ζωή που μου έχει ο Θεός να ζήσω.

Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι μόνο τα χάπια που βελτίωσαν την κατάστασή μου.
Η Αγία Γραφή λέει όσον αφορά τη θεραπεία κάποιων αρρώστων, πως ούτε οι γιατροί, ούτε τα βότανα τους θεράπευσαν, "αλλ' ο σος Λόγος, Κύριε, ιάσατο αυτούς."

Έλαβα σοβαρά υπόψη τόσο τα λόγια της καρδιολόγου, για το ηλεκτρικό πρόβλημα της καρδιάς μου όσο και τα λόγια του πνευματικού για την απουσία της χάρης από την ψυχή μου. Στη συνέχεια θα σας διηγηθώ τι έκανα.

Θεώρησα ότι πιο επείγον ήταν να διορθώσω το σωματικό μέρος της πάθησής μου. Το σωματικό με πήγαινε κάθε λίγο και λιγάκι στα επείγοντα περιστατικά του νοσοκομείου. Έτσι το πρώτο που έκανα ήταν να λάβω τα κατάλληλα μέτρα να μην εμποδίζεται η ροή της ηλεκτρικής ενέργειας στην καρδιά μου, όσον αφορά τη σωματική θεραπεία μου.

Όσον αφορά τη γιατρειά της ψυχής, φρόντισα να μην εμποδίζεται η χάρη του Θεού να με επισκεφθεί. Εκείνο που θυμάμαι πάντα από τις εξομολογήσεις μου είναι η συμβουλή του παπα-Κώστα. Με ρωτούσε κάθε φορά που του παραπονευόμουν ότι δεν κοιμάμαι τις νύχτες γιατί με βασανίζει λεγεώνας ολόκληρος δαιμόνων. "Τρως το βράδυ;", με ρωτούσε ο πνευματικός μου με τα μάτια του δακρυσμένα, γιατί ο Θεός του έδωσε το χάρισμα των δακρύων. Έτρωγα. "Να μην τρως ευλογημένε", μου έλεγε. Κάποτε, όταν ήρθαν τα ζόρια, έκοψα το φαγητό το βραδινό και δεν έβαζα μπουκιά στο στόμα μου μετά το γεύμα. Εφάρμοσα την ρωσική παροιμία, το πρωί να τρως για δύο, το μεσημέρι για τον εαυτό σου, το βράδι δώστο στον εχθρό σου. Έτσι έχασα βάρος και γλίτωσα την καρδιά μου από την περιττή κούραση.

Για το ηλεκτρικό πρόβλημα της καρδιάς, που οφείλονταν σε άγνωστη αιτία, σκέφτηκα πως ίσως δεν είναι εντελώς άγνωστη η αιτία. Η καρδιολόγος λέει πως το πρόβλημα της καρδιάς μου είναι ηλεκτρικό, άρα κάτι εμποδίζει τη ροή τη ηλεκτρικής ενέργειας στην καρδιά μου, κάτι την έχει μονώσει.


Ψάχνοντας βρήκα ότι η αιτία τόσο της καρδιακής όσο και της πνευματικής μου ανεπάρκειας είναι ότι ήμουν επί χρόνια μονωμένος από σωματική και από πνευματική άποψη. Στην καρδιά μου δεν έρρεε η ηλεκτρική ενέργεια και στην ψυχή μου δεν ερχόταν η χάρη. Ήταν πρόβλημα επαφής. Για την πνευματική υγεία, οι άγιοι λένε πως ο "κολλώμενος με το Θεό είναι ένα πνεύμα" ή ότι "αυτός που αγαπάει το Θεό, είναι στο Θεό".Δηλαδή έχει το πνεύμα του Θεού που δίνει ζωή, υγεία, ειρήνη, δικαιοσύνη και χαρά.

Λίγα λόγια για τη μόνωση μιλώντας ανάμικτα τόσο για την ηλεκτρική όσο και την πνευματική μόνωση. Μόνωση είναι η διακοπή της ροής της ενέργειας. Το πνεύμα του Θεού σαν την ηλεκτρική ενέργεια ρέει σε όλα τα πλάσματα και τα ζωογονεί. Η αμαρτωλή ζωή μας μονώνει από τη ζωογόνο ενέργεια του Θεού, όπως τα μονωτικά υλικά μονώνουν τη ροή της ηλεκτρικής ενέργειας.

Ένα τέτοιο μονωτικό της ηλεκτρικής ενέργειας για μένα είναι ότι είχα πάψει επί χρόνια να φοράω υποδήματα με σόλα δερμάτινη και φορούσα τα αθλητικά και τα άλλα με την πλαστική μονωτική σόλα.Δεν είναι άσχετη και η προσοχή στη δίαιτα που πρέπει να παρέχει στον οργανισμό τα απαραίτητα στοιχεία (το κάλιο, το νάτριο, το μαγνήσιο) που όπως τα οξέα στις ηλεκτρικές γεννήτριες (μπαταρίες) ρυθμίζουν τον καρδιακό ρυθμό.

"Οι οφθαλμοί μου δια παντός προς τον Κύριον, ότι αυτός εκσπάσει εκ παγίδος τους πόδας μου". Μη διακόπτεις ποτέ την επαφή από όπου ρέει η ζωογόνος ενέργεια του Θεού. Όλα τα πράγματα υπάρχουν για να θυμόμαστε το Θεό ή για να Τον ξεχνούμε. Εγώ διάλεξα να Τον θυμάμαι.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πάντα χαίρομαι να σας διαβάζω...
Τα περί ηλεκτρισμού μου θύμισαν τις σκέψεις της Σαλογραίας για τη ροή της Χάρης στην ανάρτηση για το Φως της Συγνώμης.
Όλο μας το πρόβλημα νομίζω βρίσκεται στο ότι ΔΕΝ επιθυμούμε ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ τη θεραπεία, επειδή έχουμε ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ...
Και τις δύναται σωθήναι;
ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΝ ΗΜΕΡΑ ΚΡΙΣΕΩΣ, ΥΠΟΜΟΝΗ, ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ...
Σ. ;-)