10.4.11

"Το επιεικές υμών γνωσθήτω πάσιν ανθρώποις".


Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου





1. Ο στόχος μου είναι να σας μεταδώσω μια σκέψη, η οποία μου φαίνεται ορθή.
Η βάση της σκέψης μου είναι τα λόγια του Αποστόλου Παύλου, "το επιεικές υμών γνωσθήτω πάσιν ανθρώποις".

2.Βλάπτουμε όλοι εξίσου την Ελλάδα, όταν παρουσιάζουμε μόνο τα αρνητικά. Έτσι παίζουμε το παιχνίδι του Εχθρού.

3.Ο Εχθρός θέλει να εξοικειώνεται ο κόσμος με το κακό.

4.Σε έναν απελπισμένο, όπως είναι ο άνθρωπος της εποχής μας, πρέπει να τον βοηθάς να ελπίζει ακόμα και στο ανέλπιστο, για να μην εξοικειώνεται με το Τρομερό.

5.Ένα παράδειγμα: Η βουλή αυτή ψηφίζει νόμους αντισυνταγματικούς, τους οποίους επισημαίνουμε και καλά κάνουμε. Δεν πρέπει όμως να σταματήσουμε εδώ. Πρέπει να πούμε ότι μια άλλη βουλή θα τους καταργήσει.

6.Η γνωστή κόλαση είναι προτιμότερη από το άγνωστο.

7.Περιγράφουμε την κόλαση και σταματάμε σ΄αυτό. Ο Εχθρός τρίβει τα χέρια του. Βρίστε με και πείτε το όνομά μου καθαρά, λέει.

6 σχόλια:

Amici S.Demetrio Bologna είπε...

Εύγε...εύγε και πάλι εύγε.

Μόσχος Λαγκουβάρδος είπε...

Ο Κύριος Ιησούς σκέφτεται:"Τί θα κάνω με αυτό το παιδί (εννοεί εμένα). Είναι γέρος και σκέφτεται σαν παιδί και νιώθει σαν παιδί ή σαν ένα στρουθίον μονάζον επί δώματι.)
Στέλνει τον Άγγελο στο Φύλακα Άγγελό σας και σας εμπνέει αυτές τις ενθαρρυντικές λέξεις, που χρειαζόμουν αυτή τη στιγμή που τις χρειαζόμουν! Εύχαριστώ τον Κύριον Ιησού, τους Αγγέλους Του και Σας.
Ο Κύριος να σας το ανταποδώσει με τις μύριες ευεργεσίες Του.
Μια φορά είπα σ΄ έναν πνευματικό φίλο, έναν ποιητή, ότι σκέφτομαι να γράψω ένα βιβλίο στο οποίο να καταγράψω όλα τα βάσανά μου από τότε που ήμουν παιδί. Κι ο φίλος μου, μου είπε, "να κάνεις συλλογή από τις ευτυχίες σου όχι από τις δυστυχίες σου".
Σε ευχαριστώ!
Μόσχος

Amici S.Demetrio Bologna είπε...

Σε καταλαβαίνω απεριόριστα. Λόγω των βασάνων αυτών προέκυψε αυτό που σήμερα είσαι, άρα εύγε. Μπορείς να γράψεις όμως για τον βίο κάποιου άλλου εξίσου πονεμένου, ίσως αυτό βοηθήσει και απαλύνει κάποια πράγματα μέσα σου. Εγώ ευχαριστώ εσένα.

Amici S.Demetrio Bologna είπε...

Σε καταλαβαίνω απεριόριστα. Λόγω των βασάνων αυτών προέκυψε αυτό που σήμερα είσαι, άρα εύγε. Μπορείς να γράψεις όμως για τον βίο κάποιου άλλου εξίσου πονεμένου, ίσως αυτό βοηθήσει και απαλύνει κάποια πράγματα μέσα σου. Εγώ ευχαριστώ εσένα.

Μόσχος Λαγκουβάρδος είπε...

Αυτό συμβαίνει στην πραγματικότητα. Κάθε φορά που γράφουμε για τον κόσμο γράφουμε για τον εαυτό μας. Όπως περιγράφουμε τον κόσμο, έτσι είμαστε. Κι αυτό απαλαίνει τον πόνο μας. Θα νιώθαμε μοναξιά μεγάλη, αν βλέπαμε μόνο τη σκιά μας. Όταν τη βλέπουμε στους άλλους νιώθουμε ότι είμαστε άνθρωποι ανάμεσα σε ανθρώπους.
Μόνο ο Κύριος δεν έκανε προβολή γιατί δεν είχε σκιά, αλλά βάσταξε μόνος Του τη δική μας αμαρτωλότητα!

Μόσχος Λαγκουβάρδος είπε...

Ευχαριστώ!
Καλό Πάσχα!