6.2.12

Γράμμα σε φίλη

Αγαπητή Κυρία,

Χαίρομαι για την κατά Χριστόν ζωτικότητά σας. Ζωντάνια, αυθορμητισμός, αίσθηση του χιούμορ, ειλικρίνεια, 
είναι μερικά από τα χαρίσματα με τα οποία σας προίκισε ο Θεός.Χαίρομαι όταν λαβαίνω τα μηνύματά σας,
με τα οποία εκδηλώνεται την αγάπη σας και τη φιλία σας προς εμένα.
Σας διαβάζω χαμογελώντας. 

Πράγματι έχω δύο ιστολόγια, τα ΜΙΚΡΑ ΔΟΚΙΜΙΑ  και τον ΜΟΣΧΟΣ ΛΑΓΚΟΥΒΑΡΔΟΣ και δυο ταχυδρομικές διευθύνσεις,
την m_lagouvardos@hotmail.como και μία στο gmail που δεν την θυμάμαι. 
Δεν σας στέλνω αγγλόφωνα μηνύματα. Πώς μπορούν να χρησιμοποιούν το ταχυδρομείο μου και να μην καταγράφονται τα
μηνύματά τους; Προφανώς δεν είναι δικά μου κείμενα ή αν είναι δικά μου μεταφρασμένα δεν είναι σταλμένα από μένα.

Ο κόσμος πλήττει. Η πλήξη είναι άσχημος σύμβουλος. Η θεραπεία της είναι μια επίσκεψη σε νεκροταφείο ή διαρκής μνήμη
θανάτου. Μόνο με αυτό το αντίδοτο νικάμε την πλήξη. Είναι θλιβερή η ζωή χωρίς αίσθημα αξιοπρέπειας και αυτοσεβασμού.

Συνέχισε την κατά Χριστόν ζωτικότητά σου και ενίσχυσε όταν μπορείς, όπως κάνεις με εμένα.
Είδες ότι αμέσως σε άκουσα και άλλαξα το χρώμα στο ιστολόγιό μου. Μόνο που εκ των υστέρων , όταν ξαναδιάβασα το
μήνυμά σου, είδα ότι σου φαινόταν ψυχρό το χρώμα του. Ετούτο εδώ είναι ακόμα πιο ψυχρό. Θα ψάξω πάλι για κανένα
άλλο. Δυστυχώς δεν έχω μεγάλη δυνατότητα επιλογής. Δεν ξέρω για ποιο λόγο. Πού τα βρίσκουν οι άλλοι τόσο ωραία
και διαφορετικά χρώματα και σχήματα;

Και μια συμβουλή, αν μου επιτρέπεις, γιατί είναι συμβουλή που τη δίνω στον εαυτό μου. Πώς αλλιώς. Αυτές τις δέκα μέρες
πέθαναν δύο εξαδέρφια μου και ο αδελφός ενός φίλου του πατρίου ημερολογίου. Όταν κανείς δεν μας βεβαιώνει ότι αυτή
η στιγμή είναι η τελευταία, πώς δεν θα υπερβαίνουμε τα επιφανειακά πράγματα;
Η συμβουλή είναι πως όταν ευλογούμε αυτό που μας δυσαρεστεί η ευλογία γυρίζει σε μας.Το ίδιο και η προσευχή γι΄ αυτούς
μας δυσαρεστούν γίνεται φάρμακο που θεραπεύει τις ασθένειές μας, όπως γράφει στη χαριτωμένη επιστολή του ο αδελφόθεος
Ιάκωβος, αλλά και ο Απόστολος Παύλος επίσης. 

Με πολύ φιλικά αισθήματα
Μόσχος  

Δεν υπάρχουν σχόλια: