1.10.18

Η δύναμη της αντικειμενοποίησης

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου
Αν ερχόταν ο άγγελος του Θεού και με ρωτούσε , τί θέλω να μου χαρίσει ο Θεός, θα του ζητούσα να μου χαρίσει τη δύναμη της αντικειμενοποίησης. Με τη δύναμη της αντικειμενοποίησης θα μπορούσα να διακρίνω τα αντικείμενα.
Θα μου πείτε, και γιατί θέλεις τόσο πολύ να διακρίνεις τα αντικείμενα; Τη θέλω γιατί δεν με ενδιαφέρουν τα αντικείμενα. Δεν κυνηγώ πράγματα.
Όταν ο καθηγητής κ. Αθανασόπουλος παρουσίασε το βιβλίο μου "Ένας ήσυχος άνθρωπος" , στο Χαζηγιάννειο πνευματικό κέντρο στη Λάρισα, το επήνεσε με μια μόνο φράση του: Τη φράση "μη δίνεις σημασία, δεν είναι ο Θεός εκεί". Η παρουσίαση έγινε το έτος 2000. Από τότε είχα αντιληφθεί την αξία της δύναμης του να διακρίνεις τα αντικείμενα.
Στα διάφορα βιβλία μου είναι διάσπαρτη η αναζήτησή μου αυτή. Μόνο που δεν μπορώ να γράψω γι΄ αυτήν με σύστημα επάνω στο σπουδαίο αυτό θέμα, για να βοηθηθεί ενδεχομένως κάποιος αναγνώστης, που τον ενδιαφέρει η ίδια αναζήτηση.
moschoblog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: