7.2.18

ΠΩΣ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΕΙΟΙ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ ΩΡΙΜΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Οι οικείοι φέρνουν εμπόδια στην πνευματική ανάπτυξη του ανθρώπου. Ο Ιησούς δεν έκανε θαύματα στην πατρίδα του. Ουδείς προφήτης εν τη πατρίδι αυτού,είπε.

Όταν είμαι μόνος ποτέ δεν ρωτάω πού είναι ένα πράγμα στο διαμέρισμά μου. Ψάχνω και το βρίσκω ή δεν το βρίσκω
Κι όταν είμαι μόνος, ποτέ δεν βγαίνω έξω το πρωί χωρίς να κοιτάξω αν είναι κλειστά τα μάτια της κουζίνας. Ή όταν ετοιμάζομαι για ταξίδι ποτέ δεν πηγαίνω στο τραίνο ή στο λεωφορείο χωρίς να βάλω στη βαλίτσα μου τα απαραίτητα.

'Ολα αυτά και χιλιάδες άλλα παρόμοια τα μαθαίνει κανείς με
τα παθήματα. Ο παπα-Ηλίας έλεγε: "Τί έμαθα, ό,τι έπαθα".
Έτσι είναι και η πνευματική ωριμότητα και υπευθυνότητα: αν δεν πάθεις δε μαθαίνεις.

Όταν ο Άγιος Αντώνιος ο Μέγας Ασκητής της Ερήμου είδε σε όραμα όλα τις παγίδες δηλαδή τα εμπόδια, ανοιχτές μπροστά του είπε: "Θεέ μου, ποιός μπορεί να σωθεί". "Ανώνιε¨του είπε μια φωνή μέσα του: "Αφαίρεσε τα εμπόδια και κανένας δε σώζεται"

Δεν υπάρχουν σχόλια: