20.2.18

Η αγάπη δεν είναι υπό όρους

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Σ΄αγαπώ αν γίνεις όπως θέλω να γίνεις. Θα σου δείχνω με τα "μούτρα" μου, ότι μέσα μου έχω μια μόνιμη δυσαρέσκκεια μαζί σου, γιατί δεν είσαι όπως σε θέλω. Τίποτε δεν θα με ευχαριστεί από σένα, μέχρις ότου γίνεις όπως θέλω να γίνεις

Η μητέρα σου (ή ο πατέρας σου) - Βαμπίρ

Όταν ρώτησα, κάποτε , ένα παιδί χωρισμένων, πώς να φέρομαι στα παιδιά μου ως παιδιά χωρισμένων:

-Να μη στριμώχνεσαι, είπε. Εννοούσε να αγαπώ τα παιδιά μου, όπως είναι.

-Με βλέπεις, είπε. Οι γονείς μου είναι πολύ πλούσιοι. Ταξιδεύουν με ιδιωτικό αεροπλάνο (αυτός ταξίδευε ωτο στοπ). Δεν θέλω τα λεφτά τους.
-Τουλάχιστον τους λες που βρίσκεσαι και τί κάνεις.
-Δεν τους λεω γιατί θα έρθουν να με βρουν. Πηγαίνω στην Κρήτη να εργαστώ στη συγκομιδή πορτοκαλιών. Όταν συγκεντρώσω τα χρήματα που χρειάζονται, θα πάω στη Σουηδία , να σπουδάσω σκηνοθεσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: