18.8.07

Μ.Λαγκουβάρδου,ΔΙΧΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΙΝΟ

Μ.Λαγκουβάρδου,ΔΙΧΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΙΝΟ
Μόλις είπα στον εκδότη της εφημερίδας "ΚΟΣΜΟΣ" που αρθρογραφούσα 403 μέρες συνεχώς,ότι είμαι υποψήφιος στη Δημοκρατική Ανανέωση του Παπαθεμελή,ανέστειλε για 30 μέρες, μέχρι τις Εκλογές, τη στήλη μου στην εφημερίδα του από δεοντολογία! Έτσι έμεινα ξαφνικά χωρίς επικοινωνία με τους ευγενικούς αναγνώστες μου. Ευτυχώς συνεχίζω να δημοσεύω στα Ρεθεμνιώτικα Νέα στο Ρέθυμνο!
Λυπήθηκα αν και δεν φάνηκε. Το βράδυ όμως ξύπνησα στις μία και μισή μετά τα μεσάνυχτα και δεν είχα ύπνο.
Κάποιος είπε ότι η ορθή σκέψη που κάνεις στο δωμάτιό σου ακούγεται μίλια μακριά χωρίς να χρειάζεται να το κουνήσεις απ΄ τη θέση σου και χωρίς να δημοσιεύεις σε στήλες εφημερίδων ή να μιλάς απ΄το ραδιόφωνο και να εμφανίζεσαι στην τηλεόραση!
Το πρωί πήγα με το Γιάννη και το Στέργιο στο Μοναστήρι του Αγίου Διονυσίου Ολύμπου, όπου προσευχήθηκα για τη μάχη των ιδεών και του πολιτισμού και όχι για τη μάχη των εκλογών που δεν με ενδιαφέρει. Δέχθηκα να είμναι υποψήφιος στη Δημοκρατική Αναγέννηση του Παπαθεμελή επειδή το κόμμα αυτό είναι το μοναδικό Ελληνικό κόμμα που έχει χριστιανικές αρχές και στηρίζεται στο Ευαγγέλιο.
Με αυτές τις αρχές το κόμμα αυτό θα βοηθήσει την Ελληνική Βουλή να αντιληφθεί τα προβλήματα του Ελληνικού λαού με το φως του Ευαγγελίου.

1 σχόλιο:

Μόσχος Λαγκουβάρδος είπε...

Clap ,clap,clap,clap....(χειροκρότημα)Συμφωνώ απόλυτα!!!