23.12.16

ΠΕΡΙ ΝΟΕΡΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου


Θα μου πείτε, γιατί να επαναλαμβάνω την επίκληση του ονόματος του Ιησού;

Πρώτον γιατί ακολουθώ την Ορθόδοξη Διδασκαλία, σύμφωνα με την οποία, όποιος επικαλείται το Όνομα του Κυρίου, θα σωθεί.

Δεύτερον γιατί πρέπει να επιλέξω ανάμεσα στην παθητική φαντασια, η οποία σύμφωνα με τους Πατέρες της Εκκλησίας, είναι η γέφυρα από την οποία εισέρχονται οι δαίμονες στην ψυχή και στη συνείδηση. Και επιλέγω να είμαι συνειδητός.

Όταν ρώτησα τον ποιητή Ρόμπερτ Λαξ, γιατί δεν έγινε βουδιστής ή Ινδουϊστής, μια που ασχολούνταν με τη γιόγκα, μου είπε, "γιατί δεν ήθελα να ζω μισοκοιμισμένος".

Η Ορθοδοξία είναι η Παράδοση της Εγρήγορσης. 'Πάντα ανοιχτά, πάντα άγρυπνα τα μάτια της ψυχής μου".(Διονύσιος Σολωμός). Εγώ κοιμάμαι και η καρδιά μου αγρυπνα (Δαβίδ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: