17.10.16

Η ΕΜΠΟΡΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Όταν στην Ισπανία οι κατασκευαστές των ηλεκτρονικών υπολογιστών θέλησαν να κόψουν από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές μια περισπωμένη από την γλώσσα τους οι Ισπανοί ξεσηκώθηκαν και είπαν πως δεν πρόκειται να αγοράσει κανείς υπολογιστή στην Ισπανία που δεν έχει την περισπωμένη. Τα μαγαζιά έκλεισαν, οι Ακαδημίες , τα σχολεία, ο κόσμος.

Στην Ελλάδα στις θερινές διακοπές, η βουλή με τριάντα νυσταλέους βουλευτές που δεν ήξεραν τί έκαναν, κατάργησαν τα πνεύματα, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να διδαχθεί η ετυμολογία της ελληνικής γλώσσα στους νεώτερους. και δεν διδάσκεται στα σχολεία.

"Ετοιμάσου να κατακτήσεις είναν λαό που ξέχασε την ετυμολογία της γλώσσας του." λέει μια κινεζική παροιμία.

Η εμποριοκρατία έβαλε τον ελληνικό λαό στον ύπνο;

3 σχόλια:

Π.Κ. είπε...

Συγχαρητήρια μέν διά τήν ἐπιλογήν τοῦ θέματος
ἀλλά ....συλλυπητήρια διότι de facto συμφωνῆτε μέ τούς νυσταλέους βουλευτές καί γράφετε στό ΜΟΝΟτονικό.
Φάντάζεσθε ἕναν ἱατρόν καπνίζοντας νά κάνῃ διάλεξιν ἐναντίον τοῦ καπνίσματος;
Ἤ μέ ἄλλα λόγια, φαντάζεσθε τούς ...ξύπνιους βουλευτές νά ἐπαναφέρουν πίσω τό πολυτονικό,
ὅταν ἄνθρωποι ὥριμοι καί σκεπτόμενοι συνεχίζουν νά γράφουν μονοτονικόν;
Σᾶς παρακαλῶ σκεφθῆτε καί πράξετε ἀναλόγως....

Π.Κ. είπε...

κύριε Λαγκουβάρδε σᾶς ἔστειλα καί email στό m_lagouvardos@hotmail.com
ἀλλά ἐγύρισε πίσω. Ποῦ πρέπει νά τό στείλω;
Π.Κατσούλης, email: o9lgve@otenet.gr

Μόσχος Λαγκουβάρδος είπε...

Σας ευχαριστώ κύριε Κατσούλη! Τί να κάνω με τις δημοσιεύσεις στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο. Όλα σχεδόν τα βιβλία μου είναι στην κανονική γραφή. Θεωρώ έγκλημα κατά της Ελληνικής Γλώσσης το λεγόμενο "μονοτονικό" που ούτε να το άκούω να το βλέπω θέλω. Οι Εκδόσεις των Φίλων στις οποίες εκδίδονταν τα βιβλία μου σταμάτησαν την λειτουργία τους. Δεν μπόρεσα να μάθω να γράφω στον υπολογιστή στην κανονική γραφή. Τί να κάνω. Νιώθω ηττημένος. Έγραψα, δημοσίευσα, έκανα ό,τι μπορούσα για το διωγμό εναντίον της Ελληνικής. Πήρα και πολυτονιστή δεν μπόρεσα να τον χρησιμοποιήσω. Στον υπολογιστή παρόλο που είμαι αυτοδίδακτος έχω γράψε τρεις χιλιάδες μικρά δοκίμια. Επικρατεί χάος, γιατί δεν ξέρω να ανοίγω φακέλλους και όλα αυτά είναι σε ξεχωριστά αρχεία. Είναι το θέμα που με πονάει. Για μένα η γλώσσα η Ελληνική είναι σαν ένα προσφιλές μου πρόσωπο. Στο Χοτμέϊλ δεν με αφήνουν να μπω. Ξέχασα τον κωδικό και μου ζητάνε να τους πω το όνομα αυτουνού που βάφτισε τη γιαγιά μου. Είναι τρελοκομείο. Με έχουν κλείσει χιλιάδες άρθρα και δεν μπορώ να μπω. Δεν είσθε εσείς ο Λαγκουβάρδος μου λένε. Γράψτε μου στο gmai. moschos.lagouvardos@gmail.com