8.8.15

Ο Χριστός είπε να δίνουμε

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Μια φορά στο Αλομπάρ μιλούσαμε για τους Κρητικούς που τους αρέσει να κερνούν όλο τον κόσμο. Κάποιος δίπλα μου, δεν ξέρω αν ήταν Κρητικός, είπε: Στον πατέρα μου άρεσε πολύ να κερνάει. Αν ήθελες να σε κάνει εχθρό του, ας τον εμπόδιζες να σε κεράσει.

Ο Χρίστος, συμμαθητής μου απ΄ το γυμνάσιο και φίλος θέλει να κερνάει. Οι Έξι δρόμοι έχουν γίνει τόπος συνάντησης πολλών που έρχονται να πάρουν τα δώρα τους απ΄ τον Χρίστο. Άλλοι τον αποκαλούν "θείο" κι άλλοι "πατέρα". Ο Χρίστος ξυπνάει πού νωρίς για να τους προλάβει.

-Έχουν όλοι αυτοί ανάγκη; τον ρωτώ.
-Έχουν χάσει τις δουλειές τους. Υπάρχουν και τεμπέληδες. Τους μαλώνω. Εγώ ξυπνάω πρωί πρωί κι εσείς κοιμάστε, τους λέω.
-Δεν σε μαλώνει η γυναίκα σου;
-Δεν είμαι σώγαμπρος. Στη γυναίκα μου αρέσει να πηγαίνει στην Εκκλησία. Δεν είπε ο Χριστός να δίνουμε; Ε΄ αυτό κάνω κι εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: