15.5.13

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΩΜΑ;

 Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

Με ενδιαφέρει να ξέρω πως είναι το πνευματικό σώμα. Ο λόγος που με ενδιαφέρει είναι ότι πιστεύω ότι το πνευματικό σώμα αρρωσταίνει και εν συνεχεία εκδηλώνεται στη σάρκα. Η αρρώστια έχει τις ρίζες της στο πνευματικό σώμα. Ακόμα και η επιστήμη έχει δεχθεί πως οι περισσότερες αρρώστιες είναι ψυχοσωματικές. Εγώ πιστεύω πως ό,τι εμφανίζεται στο σώμα υγεία ή αρρώστια εμφανίζεται πριν στο πνευματικό σώμα.

Το πνευματικό σώμα είναι ένα είδος αρχιτεκτονικού σχεδίου. Με βάση αυτό το Άγιο Πνεύμα επιδιορθώνει τις βλάβες του φυσικού σώματος. Το Άγιο Πνεύμα ζωοποιεί και αναζωογονεί τα πάντα. Ένα δέντρο π.χ. πληγώνεται κάποιου και το Άγιο Πνεύμα επουλώνει την πληγή με βάση το αρχιτεκτονικό σχέδιό του.

Συνάντησα κάποιον γνωστό μου διαζευγμένο με τρία παιδιά, δύο από τον πρώτο του γάμο και ένα από τον δεύτερο. Με τα παιδιά του πρώτου του γάμου είπε,πως δεν έχει καμιά επικοινωνία εξαιτίας της πρώην.

Ήθελα να το πω να διαβάσει την μικρούλα επιστολή του Ιακώβου στο σημείο που γράφει " εύχεστε υπέρ των εχθρών σας ίνα ιαθήτε". Δεν του το είπα γιατί δεν θα το διάβαζε. Του τόχω πει άλλες φορές.

Ο γνωστός μου έγινε αφορμή να θυμηθώ την επιστολή του Ιακώβου. Σκέφτηκα πως ο Θεός μου στέλνει ένα φάρμακο, γιατί κάτι που με στενοχώρησε θέλει το ανάλογο φάρμακο.

Σκέφτομαι ότι αυτό που , με στενοχωρεί είναι το φάρμακο. Δεν μ΄ αρέσουν οι αρρώστιες. Δεν θα αφήσω τίποτα να εγκαταστήσει κάποια αρρώστια στο πνευματικό μου σώμα. Το πνευματικό σώμα πρέπει να το έχω καθαρό. Και ομόνος τρόπος είναι να προσεύχομαι υπέρ αυτού που με στενοχώρησε.

Ο Απόστολος Παύλος είναι αυστηρός. Να προσεύχεσαι λέει υπέρ αυτού που σε στενοχωρεί και θα του βάλεις ένα κανίσκι αναμμένα κάρβουνα στο κεφάλι του.

Ούτε αυτό το θέλω. Θέλω να προσεύχομαι για το καλό του και για το δικό μου καλό, αφού η προσευχή υπέρ των εχθρών είναι η καλύτερη θεραπεία.

-Να προσεύχεσαι υπέρ της πρώην, είπα στο γνωστό μου.
-Τί να λέω;
-Να λες: '' Κύριε, όση λύπη μου έδωσε, τόση χαρά να τη δώσεις, Αμήν"
Να λες αυτά τα λόγια και να τα πιστεύεις, όχι ως υποκριτής.

Όσον αφορά τον έρωτα, ένα σπουδαίο θέμα, στο οποίοι οι πάντες υποκρινόμαστε, είναι πως αυτός που έχει επίγνωση και προσέχει το πνευματικό σώμα, αυτός αγαπάει με καθαρή συνείδηση.

Είναι δυνατή μια τέτοια αγάπη, που ο Παστερνάκ στον Δόκτορα Ζιβάγκο, την ονομάζει "Πνοή αιωνιότητας''!

Δεν υπάρχουν σχόλια: