17.5.13

ΛΗΣΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΛΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

 Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου 

Δυο φορές υπήρξα θύμα ληστείας. Και τις δυο φορές οι ληστές άρπαξαν βιβλία. Την πρώτη φορά έσπασαν με σιδερένια γροθιά το τζάμι του αυτοκινήτου μου, ενώ βρισκόμουν μέσα σ΄ αυτό και μου πήραν την τσάντα με την Αγία Γραφή , στην έκδοση septuaginta. 

"Σταθείτε να σας δώσω χρήματα", τους φώναξα καθώς απομακρύνονταν με την μοτοσυκλέτα τους αναπτύσσοντας μεγάλη ταχύτητα, αλλά δεν με άκουσαν και μπήκαν στο αντίθετο ρεύμα πορείας , με κίνδυνο να τους παρασύρει μια νταλίκα. Ο οδηγός της ξαφνιάστηκε τόσο πολύ! Η σειρήνα της νταλίκας ακουγόταν μέχρι που έσβησε σιγά σιγά λόγω της απόστασης. Τέτοια τρομάρα πήγε ο οδηγός της απ΄ τους ληστές, που του έκοψαν ξαφνικά το δρόμο.

Τη δεύτερη φορά με λήστεψαν παίρνοντας το τελευταίο βιβλίο μου, "Το Τραγούδι του Κυνηγού" Εκδόσεις των Φίλων '' !

Και μια φορά έπεσα θύμα κλοπής. Οι κλέφτες διέρρηξαν την αποθήκη μου και μου πήραν μερικά χάρτινα κιβώτια που περιείχαν βιβλία με διάφορους τίτλους και εκδότες!

Τέτοιες ληστείες και κλοπές θαρρώ μόνο στην Ελλάδα του πολιτισμού συμβαίνουν και πουθενά αλλού στον κόσμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: