23.8.12

Στο πνεύμα του μηδενισμού!


2 σχόλια:

Dimitris D είπε...
Δυστυχώς οι γονείς μας και οι παππούδες μας ζουν βαθειά στο πνεύμα του μηδενισμού-νεοτερισμού και δεν έχουν καμία ηθική αξία, άρα ούτε και αρετές. Οι νέοι ακολουθούνε πιστά τα ελαττώματα των γονέων τους.

Οι περασμένες γενιές μοιάζουν με σκυλιά που τρώνε ότι τους πετάξουν. Τους πετάνε φόλα, την τρώει το πρώτο σκυλί το 1989(χρεωκοπία δημοσίου) και ψοφάει. Το δεύτερο σκυλί λέει «αυτός ψόφησε γιατί ήταν χαζός, εγώ που είμαι έξυπνος θα φάω και δεν θα ψοφήσω», τρώει την φόλα το 1999(χρηματιστήριο) και ψοφάει.
Το τρίτο σκυλί λέει «αυτός ψόφησε γιατί ήταν χαζός, εγώ που είμαι έξυπνος θα φάω και δεν θα ψοφήσω», τρώει την φόλα το 2009(δάνεια) και ψοφάει. Το τέταρτο σκυλί.....και ψοφάει.
Μ.Ε.Λ. είπε...
Αγαπητέ Δημήτρη, με έκανες και γέλασα, ενώ η κατάστασή μας είναι για κλάματα!

Θα ήθελα , αν μου επιτρέπεις, να συμπληρώσω τη σκέψη σου, ότι δεν είναι από χαζομάρα η ανανδρία. Από ημιμάθεια, ναι. Αλλά όχι χαζομάρα.Δεν έχει μείνει ούτε στους χαζούς μια σταλιά αθωότητα!

Παντού υπάρχει η υστερόβουλη απολαβή. Ξέρεις πώς υπογράφουν οι υπουργοί. Κανείς δεν ξέρει τί υπογράφει. Όλοι όμως γνωρίζουν καλά τί έχουν να κερδίσουν από την υπογραφή τους!

Επίτρεψέ με να αναρτήσω το ποίημά σου με το μαύρο χιούμορ στο φτωχό μου ιστολόγιο Μικρά δοκίμια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: