26.10.19

Καθημερινή ανάγνωση της Γραφής

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Καθημερινή ανάγνωση για όσους αγαπούν την ανάγνωση και τη Γραφή.Το Εκκλησιαστικό Έτος διαιρείται σε εβδομάδες και σε ημέρες με τις αντίστοιχες περικοπές από το Ευαγγέλιο και τον Απόστολο , που ακούμε στην Εκκλησία κατά τη θεία λειτουργία. Στην  Εκκλησία τελείται Θεία Λειτουργία όλες τις ημέρες του Εκκλησιαστικού Έτους.
Π.χ. ,σήμερα άνοιξα στην τύχη το Ευαγγέλιο στην ημέρα Σάββατο της γ' Εβδομάδος. Τη μέρα αυτή διαβάζεται η περικοπή από το Ευαγγέλιο του Ματθαίου, κεφάλαιο ζ' στ.24-29 και κεφ.η', στ.1-4 και υπογράμμισα τις γραμμές που με ενδιέφεραν, τις οποίες αντέγραψα στο σημειωματάριο, που έχω για τις ευαγγελικές και αποστολικές περικοπές, αποκλειστικώς, για να το έχω διαρκώς στην τσέπη μου και να το διαβάζω ανά πάσα στιγμή.

Σήμερα υπογράμμισα αυτές τις γραμμές.Προηγουμένως έκανα αυτήν την προσευχή: "Γνώρισόν μοι , Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι., ότι προς σε ήρα την ψυχήν μου."

"Τω Σαββάτω της γ' Εβδομάδος. Εκ του κατά Ματθαίον, ζ', 24-29. η', 1-4:
 Είπεν ο Κύριος. Πας ος τις ακούει μου τους λόγους τούτους, και ποιεί αυτούς, ομοιώσω αυτόν ανδρί φρονίμω, ος τις ωκοδόμησε την οοικίαν αυτού επί την πέτραν. και κατέβη η βροχή και ήλθον οι ποταμοί, και έπνευσαν οι άνεμοι, και προσέπεσον τη οικία εκείνη, και ουκ έπεσε. τεθεμελίωτο γαρ επί την πέτραν.

Τίς γραμμές αυτές κατέγραψα στο σημειωματάριό μου. Εν συνεχεία βρήκα στον Απόστολο την ημέρα Σάββατο και την γ' Εβδομάδα και υπογράμμισα τις γραμμές που με ενδιέφεραν από την Προς Ρωμαίους Επιστολή Παύλου, κεφ.Γ' 28-31 και Δ' 1-3 και υπογράμμισα αυτές τις γραμμές που με ενδιέφεραν:
"Αδελφοί, λογιζόμεθα πίστει δικαιούσθαι άνθρωπον χωρίς έργων νόμου."

Δεν υπάρχουν σχόλια: