7.2.09

Μόσχος Λαγκουβάρδος, Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση

Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι:m_lagouvardos@hotmail.com
Θα χαρώ να λάβω τα μηνύματα αυτών που θέλουν να επικοινωνήσουν
μαζί μου. Γράφω και δημοσιεύω πάνω από πενήντα χρόνια, από αγάπη,
που σημαίνει ότι ένας απός τους στόχους είναι και η επικοινωνία
με αυτούς που σκέφτονται και νιώθουν περίπου όπως κι εγώ.
Μέσα σε μισό αιώνα γραφής και δημοσίευσης έλαβα μόνο μία
υβριστική επιστολή κι ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί ο άνθρωπος
αυτός μπήκε στον κόπο να τη γράψει.
Γι' αυτόν μόνον δεν αξίζει να κρύβω τη διεύθυνσή μου.
Πολλές φορές θέλησα να γράψω για να ευχαριστήσω τους συντάκτες
κειμένων που μου άρεσαν και γενικά τους δημιουργούς στο χώρο
τών Καλών Τεχνών, αλλά κανείς δεν λέει τη διεύθυνσή του.Φοβούνται
τους ενοχλητικούς;Δεν ξέρω.
Δεν μου αρέσει να φορώ μαύρα γυαλιά για να μη με αναγνωρίζουν , ούτε
να κρύβομαι πίσω από ψευδώνυμα. Μαύρα γυαλιά φορούσαν οι πράκτορες
στη Λατινική Αμερική και οι ηθοποιοί, που ξενυχτούσαν και τους ενοχλούσε
το ως της ημέρας. Δεν είμαι πράκτορας, ούτε ηθοποιός και το ξενύχτι με
πειράζει.
Κάποτε ήθελα να στείλω ένα μήνυμα στο Υπουργείο Εξωτερικών και μου είπαν
στον ΟΤΕ ότι δεν έχει φαξ, εκτός από το γραφείο που επικυρώνει τα αντίγραφα.
Δεν θέλουν οι υπουργοί να τους ενοχλούν με τις αναφορές τους οι πολίτες.
Το δικαίωμα να αναφέρεσαι στις αρχές προστατεύεται από το Σύνταγμα.
Αλλά ο υπουργός είναι σπουδαίο πρόσωπο και ασχολούνται πολλοί μαζί του.
Με ένα απλό άνθρωπο, ποιος ασχολείται;
Κρίμα που το θάρρος και η ελευθερία της σκέψης καταπολεμείται απ΄το σχολείο
ακόμα. Δεν μαθαίνουν τα παιδιά να σκέφτονται. Υπερασπισθείτε τη σκέψη. Η σκέψη
είναι το πιο δυνατό όπλο που έχουμε και κανείς δεν μπορεί να μας το πάρει, αν
δεν το δώσουμε οι ίδιοι. Αυτό που προεχει είναι το δυνατό πνεύμα. Αλλά δυνατό
πνεύμα δίχως ελεύθερη σκέψη δεν υπάρχει.

Κρίμα που όλα αυτά δεν γίνονται αντιληπτά και νομίζει κανείς ότι το να ανήκει
στον κόσμο του, και να ξεχωρίζει από τους άλλους είναι κατάκτηση, ενώ είναι
δουλεία. Είμαστε κοινωνικοί εκ φύσεως. Χρειαζόμαστε τους άλλους. Δεν μπορούμε
να ζήσουμε μόνοι μας. Δεν υπάρχει τίποτε ανώτερο απ΄ το να προσφέρεις υπηρεσία
στους άλλους. Θα ζήσουμε και θα δουλέψουμε για τους άλλους.
Γι' αυτό πρέπει να ξέρουμε τις μεθόδους με τις οποίες μάχονται την ικανότητά μας
να σκεφτόμαστεκαι να μην τους αφήσουμε να το πετύχουν. Αντιθέτως πρέπει να τους
πούμε, ότι είναι άρρωστοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: