5.11.20

"Κύριον τον Θεό σου προσκυνήσεις και αυτώ μόνω λατρεύσεις."

Η καλή μέρα, λέει η παροιμία, απ' το πρωί φαίνεται. Για μένα καλή μέρα είναι όταν το πρωί έχω με κάτι να γεμίσω τη μέρα μου, συνήθως μια ιδέα για μικρό δοκίμιο, λίγη γυμναστική στο σπίτι, ένας περίπατος στο κέντρο της πόλης, να δω κόσμο και να με δούνε. Δεν ρωτάω τώρα, ποιόν θα χαρώ να δω έξω και ποιός θα χαρεί να με δει. Φτάνει να νιώθω ότι είμαι ένας άνθρωπος ανάμεσα σε ανθρώπους. Αυτό μου δίνει χαρά. Αλλά .δυστυχώς, με τη μάσκα, στερούμαι την μοναδική αυτή χαρά της άμεσης επαφής,, Λυπάμαι τον εαυτό μου και τους άλλους με τη μάσκα.! Η μάσκα διατρανώνει την υποταγή μας στον άρχοντα του κόσμου τούτου.! Θεέ μου, πού είμαστε κρυμμένοι τόσοι υποταγμένοι! Ζηλεύω τους σκύλους, ανασαίνουν ελεύθερα! Οι σκύλοι κυκλοφορούν δίχως φίμωτρα κι οι άνθρωποι κυκλοφορούν με τις μάσκες.! Δεν θα φορούσα τη μάσκα, όταν δεν υπάρχει συνωστισμός ή όταν δεν είμαι σε κλειστό χώρο, αλλά ντρέπομαι να ξεχωρίζω από τους άλλους. Ίσως το ίδιο νιώθουν και οι άλλοι. Απορώ πώς η προπαγάνδα έπεισε την ανθρωπότητα να γονατίσει και να προσκυνήσει τους υπερ-πλούσιους της γης! Στον τρίτο πειρασμό του διαβόλου, στον Ιησού, ο διάβολος του ζήτησε να τον προσκυνήσει και θα έχει όλη τη γη δική του. Ο Ιησούς απάντησε, με τα λόγια της Γραφής, "Κύριον τον Θεόν σου προσκυνήσεις και αυτώ μόνω λατρεύσεις."

Δεν υπάρχουν σχόλια: