9.4.09

Μόσχος Λαγκουβάρδος, Γράμμα σε φίλο ποιητή

Περιμένω με χαρά τα βιβλία σας
Τα βιβλία είναι ακριβά δώρα στους
φίλους, έλεγε ο Ρομπέρτος.

Με την ευκαιρία σας ευχαριστώ
και πάλι που μπήκατε
στον κόπο να φιλοξενήσετε τα κείμενά
μου στην ιστοσελίδα σας.
Σας είμαι ευγνώμων για το
ευγενικό σας ενδιαφέρονκ
Δυστυχώς δεν έχω αυτή τη χαρά
να προσφέρω κάτι στους άλλους.
Μόνο το γράψιμο με απασχολεί
και η δημοσίευση. Ψοφάω για
δημοσίευση. Αυτό το αρκολίκι
το έχω από έφηβος ακόμα,
όταν δημοσίευα στις τοπικές
εφημερίδες ποιήματα και
διηγήματα.
Αν αυτό είναι σκέτος εγωισμός
αλίμονό μου.
Αλλά θαρρώ ότι γράφω από αγάπη
για τους άλλους. Είναι και το γράψιμο
δουλειά για τους άλλους.
Τυχαίνει να γράφω καμιά φορά
όλη τη μέρα δίχως διακοπή ούτε
για φαγητό.
Μια παράκληση:
Εδώ και πολύ καιρό είμαι σε αναζήτηση
εκδότη που θα του άρεσε
το γράψιμό μου;
Σε όσους έχω στείλει υλικό για βιβλίο
δεν το δέχτηκαν, ακόμα και το βιβλίο
με κείμενα επάνω σε ταινίες και βιβλία
που μου άρεσαν.
΄Το έστειλα σε καμιά δεκαριά. Εκείνοι
που δείχνουν κάποιο ενδιαφέρον με
παραπέμπουν σε άλλους.
Το ίδιο και στην Αμερική. "Το είδος
που γράφετε θα ταίριαζε σ΄ αυτόν
τον εκδότη.."
Ώσπου κάποιος συγγραφέας, ονόματι
Μϋλλερ, μου έγραψε αυτά τα λόγια:
"Τέτοια βιβλία σαν τα δικά σας γράφω
κι εγώ. Από το τελευταίο βιβλίο μου
ξέρεις πόσα αντίτυπα πουλήθηκαν;
Ένα!"
Δυο βιβλία που τα έβγαλα μόνος μου
παραμένουν στην αποθήκη αζήτητα, γιατί
δεν τα ξέρει κανείς.
Οι Εκδόσεις των Φίλων, μετά το θάνατο
του Τσακίρη σταμάτησαν να εκδίδουν
βιβλία.
Έχω προς έκδοση τρία βιβλία με δοκίμια
και δύο με μεταφράσεις.
Ευτυχώς ένα από αυτά βρίσκεται σε καλά
χέρια. Πιστεύω με τη βοήθεια του Θεού
να γίνει κάποτε ένα όμορφο βιβλίο.
Με φιλικά αισθήματα
Καλό Πάσχα
Μόσχος

Δεν υπάρχουν σχόλια: