26.9.17

ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΤΥΠΟΙ

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Συχνά παραπονούμαστε ότι δεν βρίσκουμε παρέα που να μας ευχαριστεί πραγματικά. Μήπως φταίει που δεν ξέρουμε τον τύπο μας, ώστε να βρούμε τον τύπο που μας ταιριάζει;
Δυο τύποι πολύ διαφορετικοί είναι ο τύπος του πρακτικού ανθρώπου, ο πιο συνηθισμένος, και ο τύπος του ¨θεωρητικού", ο πιο σπάνιος. Ο θεωρητικός τύπος, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που εννοεί ο δυτικός κόσμος.
Για να δεις τη διαφορά ανάμεσα στους δύο αυτούς τύπους, να διαβάσεις το Ευαγγέλιο του Λουκά (το Ευαγγέλιο της ευσπλαχνίας), στο δέκατο κεφάλαιο, στίχοι 38-42.
Σε όλη μου τη ζωή ήμουν μόνος. Δεν ήξερα τί φταίει, αφού δεν είμαι μοναχικός τύπος και λατρεύω την κοινωνικότητα και γενικά την επικοινωνία, σε σημείο, που καμιά φορά κάνω λάθος, λόγω της υπερβολής.
Αν είσαι θεωρητικός τύπος κι οι παρέες σου είναι πρακτικοί τύποι, θα νιώθεις ανάμεσά τους, σαν την μύγα μες στο γάλα. Θα ισχύουν για σένα τα λογια: Ποτέ δεν είμαι λιγότερο μόνος από όταν είμαι μόνος.
Γνώρισε λοιπόν τον εαυτό σου όσο πιο καλά μπορείς και δες σε ποιον τύπο ανήκεις, ώστε να αναζητάς την παρέα σου εκεί όπου υπάρχει. Αλλιώς θα ταιριάζει σε σένα, στην καλύτερη περίπτωση, η παροιμία: "Αυτός κάνει και με τις γουστέρες".

Δεν υπάρχουν σχόλια: