13.4.10

Ένα σχόλιο για τον "Κόκκινο Ουρανό"

Του Μόσχου Εμμ.Λαγκουβάρδου

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Αν μου επιτρέπετε, θέλω να εκφράσω με μεγάλη επιφύλαξη μια γνώμη: Μήπως ο τρόπος που παρουσιάζετε τα γεγονότα (αν και προκαλεί το θαυμασμό για την επιλογή των θεμάτων όσον αφορά τη σπουδαιότητα και την επικαιρότητά τους ) εντούτοις φοβάμαι ότι δεν είναι ο ενδεδειγμένος,με αποτέλεσμα όχι μόνον να μην επιτυγχάνετε το στόχο σας αλλά και να βοηθάτε αυτό ακριβώς που πολεμάτε!


Θα αναφέρω ως ένδειξη ότι ενδεχομένως να έχει κάποια αλήθεια η επιφύλαξή μου αυτή τα εξής παραδείγματα: 1)Οι ίδιοι οι έμποροι ναρκωτικών χρηματοδοτούν κινηματογραφικές ταινίες με θέματα κατά των ναρκωτικών 2)μεγάλες οργανώσεις για την "προστασία" του περιβάλλοντος δημιουργούνται, πατρονάρονται και χρηματοδοτούνται από αυτούς τους ίδιους που καταστρέφουν το περιβάλλον κ.α.


Ένας μύθος δείχνει καθαρά τον μηχανισμό του εκφαυλισμού: Ένας μυλωνάς έψηνε στη σουύβλα ένα κοτόπουλο. Ό Διάβολος πήγε δίπλα του και έψηνε στη σούβλα ένα βάτραχο. Κάθε λίγο και λιγάκι σήκωνε τη σούβλα με το βάτραχο και χτυπώντας με αυτήν το κοτόπουλο έλεγε: "Εσύ κοτόπουλο, εγώ βάτραχο".
Ο μυλωνάς άντεξε μια, δύο φορές. Την τρίτη συχάθηκε και πέταξε το κοτόπουλο.


Δεν πιστεύω ότι η αποστολή σας είναι ο εντυπωσιασμός και η κατάπληξη,όπως έκαναν οι καταραμένοι ποιητές και η μοντέρνα τέχνη, αγνοώντας ότι το παράλογο στην Τέχνη γίνεται λογικό στη ζωή.


Αυτό είναι που με προβληματίζει όσο σκέφτομαι την ικανότητα του Διαβόλου να εμφανίζεται ως φωτεινός άγγελος.
Θυμάμαι όταν άρχισα να γράφω που είπα σε κάποιον φίλο μου ποιητή, ότι σκέφτομαι να περιγράψω όλα τα εμπόδια στη ζωή μου (είχα περάσει τραγικά παιδικά χρόνια).
Ο φίλος μου είπε:"Μην κάνεις συλλογή από συμφορές, αλλά από ευγεργεσίες".


Ο άνθρωπος εξοικοιώνεται με τις συμφορές και δίχως να το καταλάβει τις αποδέχεται γιατί έχει ήδη συνηθίσει στην ήττα.


Συγνώμην που καταχράστηκα το χώρο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: