3.4.10

Ομολογία ή ανωνυμία;

Του Μόσχου Εμμ. Λαγκουβάρδου

Ομολογούντες την ασθένειάν μας προσερχόμαστε στον Κύριον ή στέλνουμε τους φίλους μας καλούντες αυτόν ως ιατρόν και της αντιλήψεως αυτού τυγχάνομεν.
Επιμένουμε στην ομολογία αντί της ανωνυμίας διότι ο Εχθρός μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός. Θέλουμε να ξέρουμε ποιος λέει τι, για να συνδέσουμε το ήθος με τα λόγια του. Ο ορθολογισμός με το ένδυμα της ανωνυμίας διασπά την ενότητα ήθους και λόγων, ήθους και επιστημονικής ερεύνης, για να διαιωνίζεται η εκμετάλλευση των θυμάτων (των ελαχίστων) και του Κυρίου Ιησού (ή αυτοίς εποιήσατε εμέ εποιήσατε)(Οι ναζί έκαναν πειράματα με ανθρώπους πειραματόζωα, βλέπετε την κινηματογραφική ταινία του Ίγκμαρ Μπέργκμαν "Το αυγό του φιδιού").

«Ίνα εξισχύσητε καταλαβείν συν πάσι της αγίοις, τι το πλάτος και το μήκος και ύψος και βάθος. Γνώναι τε την υπερβάλλουσαν της γνώσεως αγάπην του Χριστού, ίνα πληρωθήτε εις παν το πλήρωμα του Θεού» (Εφες. Γ΄΄, 18).

«Και ουχ ως τινάς φασί κακοδιδασκαλίαις υπαγόμενοι ότι καθάπαξ απέθανεν ο άνθρωπος και όλως ου δύναται τι αγαθόν διαπράξασθαι. (…) Θεώρησον άρρητα μυστήρια ψυχής, ής περιαίρει Κύριος το επικείμενον σκότος και αποκαλύπτει και αποκαλύπτεται αυτή! (ώστε γενέσθαι εις νύμφην και κοινωνικήν αυτού, του κεκράσθαι εν πνεύμα μετ΄ αυτού είναι καθώς φησίν: «Ο κολλώμενος τω Κυρίω εν πνεύμα εστί» (Άγιος Μακάριος ο Αιγύπτιος, Ομιλία 46η ). Πού η φιλοσοφία και η γνώση ενώπιον της αγάπης του Κυρίου Ιησού Χριστού της υπερβάλλουσας της γνώσεως;

Ετικέττες: "Η ανωνυμία", "το ήθος" "επιστημονική έρευνα χωρίς ήθος", "η ομολογία"

Δεν υπάρχουν σχόλια: