29.4.13

ΕΜΠΤΥΣΜΟΙ!

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

"Τόσο πολύ μας ενοχλούν εκείνοι που δεν μας μοιάζουν"! Έτσι σχολίασε ο Σεφέρης το φέρσιμο κάποιων που τράβηξαν τη σκάλα απ΄ το Θεόφιλο, την ώρα που ζωγράφιζε σ΄ ένα τοίχο, από όπου έπεσε και χτύπησε.

Θυμάμαι τα λόγια αυτά του Σεφέρη, όταν βλέπω πόσο ενοχλεί κάποιους ο σταυρός που φοράω στο στήθος μου. Μερικοί φτύνουν μπροστά μου επιδεικτικά! Γελάω μέσα μου. Κύριε, δεν αξίζω τέτοια τιμή!

Θα θυμάμαι στο νεκροκρέβατό μου* τους εμπτυσμούς χάριν του σταυρού του Κυρίου, ενώ θά ΄χω ξεχάσει τη στιγμή που με τίμησαν για την προσφορά μου στα γράμματα!

*
Παραφράζοντας τα λόγια του Τζακ Κέρουακ "Στο νεκροκρέβατό μου, θα τη θυμάμαι εκείνη τη μέρα στο ρυάκι, και θά ' χω ξεχάσει τη μέρα, που η Μέτρο Γκόλντουιν Μάγερ, αγόρασε το βιβλίο μου."


Δεν υπάρχουν σχόλια: