17.2.12

Ανοιχτή επιστολή -Διαμαρτυρία

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου 


 Θέμα: ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΡΟΣ CARREFOUR ΓΙΑ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΣΤΟΛΗ ΙΕΡΕΩΣ
    
Ευγενικέ Φίλε,


Σας ευχαριστώ που με κάνετε κοινωνό
στις  διά Χριστόν  ενέργειές σας. 
Προωθώ κι εγώ ό,τι μου στέλνετε σε
κάποιους φίλους των οποίων έχω τις
διευθύνσεις. 
Μόλις έλαβα τη Διαμαρτυρία για τη
βλάσφημη στολή έστειλα αμέσως
στο εν λόγω κατάστημα αυτήν 
την επιστολή:

Προς Carrefur,

Με βλασφημίες, με βεβηλώσεις, με έλλειψη
σεβασμού στη χώρα στην οποία φιλοξενείσθε, 
θα μειώσετε, αντί να αυξήσετε τις πωλήσεις.
Σας παρακαλώ να σταματείστε αμέσως τη
βεβήλωση της στολής του Ιερέως 
σεβόμενοι τα ιερά και όσια της πατρίδος
μου.
            Μόσχος Εμμ. Λαγκουβάρδος

Πιστεύω ότι ο λόγος ο ελεγκτικός έχει
μεγίστη δύναμη! 
Σκεφθείτε αν όλοι οι Έλληνες έστελναν
μια παρόμοια μικρή επιστολή στους
βουλευτές που περιφρονούν το 
εκλογικό σώμα που τους έβαλε στις
θέσεις που κατέχουν!

Δυστυχώς ο σημερινός Έλληνας είναι
ακινητοποιημένος για διαφόρους λόγους.
Η παθητικότητα ενός λαού οδηγεί με 
μαθηματική ακρίβεια στον πόλεμο
και στην αιματοχυσία. 

 Σε μια κινηματογραφική ταινία αγγλικής
παραγωγής και υπόθεσης, κάποιος
σε μια φυλακή από τις πιο σκληρές
και απάνθρωπες, ένας κρατούμενος
που είχε την ικανότητα να σκέφτεται
και τη δύναμη να επιμένει συνέχιζε
επί έτη να στέλνει επιστολές για να
δημιουργηθεί στη φυλακή αυτή
βιβλιοθήκη η οποία δεν υπήρχε.

Αυτό κράτησε χρόνια, ώσπου τελικά
η διοίκηση υποχώρησε και η βιβλιοθήκη
έγινε, μαζί και με άλλες ενέργειες οι
οποίες ανακούφισαν κάπως τη ζωή
των κρατουμένων.

Εμείς σύμφωνα με τη διδασκαλία του
Κυρίου Ιησού Ζητείτε και ευρήσετε
κρούετε και ανοιγήσετε δεν πρέπει
ποτέ να γινόμαστε παθητικοί. Η
παθητικότητα είναι ασθένεια.
Είναι επίσης αμαρτία. Στην ευχή
του Μεγάλου Απόδειπνου παρακαλούμε
τον Κύριο να μη μας δώσει πνεύμα αργίας.


"Κύριε και Δέσποτα της ζωής μου, πνεύμα
αργίας, περιεργίας, φυλαρχίας και αργολογίας
μη μοι δος, πνεύμα δε σωφροσύνης,, ταπεινοφροσύνης
υπακοής και αγαπής χάρισαί μοι τω Σω δούλω.


Ναι,Κύριε, δώρησαί μοι, του οράν τα εμά πταίσματα
και μη κατακρίνειν τον αδελφόν μου, ότι εγώ δούλος σου είμί. 

Ο Ιησούς θεράπευε πρώτα την παθητικότητα
και κατόπιν τη σωματική ασθένεια. Παράδειγμα
η θεραπεία του παραλυτικού.

Με πολύ φιλικά αισθήματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: