22.3.20

Γράφοντας

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Το γράφειν για μένα είναι καθημερινή τροφή. Γράφω σαν προσευχή. Σήμερα θέλησα να γράψω για την προσευχή. Στην αρχή σκέφτηκα να γράψω για την προσευχή του ονόματος του Ιησού, για το Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με, τον αμαρτωλό, ότι είναι χάρισμα όπως και η θέληση για τη ζωή είναι έμφυτο χάρισμα, δεν την δημιουργήσαμε εμείς. Έπειτα όμως έκανα άλλες σκέψεις. Δεύτερες σκέψεις κρείσσονες. Δεν είναι καλύτερα, αντί να γράφω για την ΄προσευχή, να προσεύχομαι; Βέβαια το γράψιμό μου δεν είναι γιατί γνωρίζω αυτά τα πράγματα που γράφω. Το γράψιμό μου είναι μια διαρκής αναζήτηση. Γι' αυτό τολμώ να γράφω και το ενδιαφέρον μου αυτό για το γράψιμο διαρκεί σε όλη μου τη ζωή.
Με την αναζήτηση αυτή ξεκίνησα από την νεαρή μου ηλικία να διαβάζω και να γράφω αναζητώντας την αληθινή ερμηνεία των Γραφών. Βέβαια τα γραφόμενα αυτά πόρρω απέχουν από την γνώση της θεολογίας και από τον φιλοσοφικό στοχασμό
Ο Κύριος αποστόμωσε τους Σαδδουκαίους που δεν πίστευαν στην ανάσταση εκ νεκρών, ότι πλανώνται μη γνωρίζοντες τις Γραφές ούτε τη δύναμη του Θεού. Αυτό σημαίνει ότι είναι καθήκον του πιστού να ερευνά τις Γραφές υπό την καθοδήγηση της Εκκλησίας, η οποία κατέχει την αληθινή ερμηνεία τους.
moschoblog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: