25.3.19

Η αναζήτηση του αληθινού Θεού

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Μια φορά, κάποιος έκανε μια ομιλία. Στο τέλος της ομιλίας τον περίμενε στην έξοδο του πνευματικού κέντρου, ένας γέρος που τον ρώτησε:
-Τι ψάχνεις;
Ο άνθρωπος σκέφτηκε, σκέφτηκε, ώσπου βρήκε τι έπρεπε να απαντήσει: έπρεπε να ρωτήσει το γέρο, «εσύ τι ψάχνεις;» Αλλά ο γέρος είχε φύγει.
Είτε με επίγνωση είχε χωρίς επίγνωση, αυτό που ψάχνουμε είναι ο Θεός. Ο Σωκράτης έλεγε, δεν αξίζει η ζωή, αν δεν αναζητάς. Και ο βωμός στον άγνωστο Θεό, αυτό ακριβώς σημαίνει: την αναζήτηση του αληθινού Θεού!
Οι χριστιανοί ορθόδοξοι αναζητάμε την παρουσία του Κυρίου στη ζωή μας. "Αγρυπνείτε, δεόμενοι εν παντί". Δεν είναι η αναζήτησή μας, μια φιλοσοφική αναζήτηση. Είναι η δίψα της ψυχής μας για τον Κύριον. Εδίψησέ σε η ψυχή μου τον Κύριον.
Οι στίχοι αυτοί του Δαβίδ, χρυσίον πεπυρωμένον επταπλασίως:
"Αγαπήσω σε, Κϋριε, η ισχύς μου. Κύριος στερέωμά μου και καταφυγή μου και ρύστης μου.
Ο Θεός μου βοηθός μου, και ελπιώ επ΄αυτόν. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: