13.1.13

Πόσο μεγάλο λάθος είναι η ευπιστία;

Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

       Πόσο μεγάλο λάθος είναι η ευπιστία; Κι αν είναι έμφυτη πάλι είναι λάθος; Π.χ. αν προτιμάς να διαψευστείς παρά να είσαι δύσπιστος; 
Θα σου πω στο τέλος που εμπίπτει το αμάρτημα αυτό, αν είναι αμάρτημα η ευπιστία.

       Θυμάμαι μια φορά στο γυμνάσιο Λαρίσης, στην όγδοη τάξη ήρθε μια εγκύκλιος που για πρώτη φορά θα εξέλεγε η τάξη εκπροσώπους της . Μεταξύ αυτών που έβαλαν υποψηφιότητα ήμουν κι εγώ.

      Πίστευα ότι με συμπαθούσαν στην τάξη, όπως τους συμπαθούσα κι εγώ, εκτός από μερικούς που φοβόμουν γιατί πληγωνόμουν εύκολα. 

      Κι όμως έπεσα έξω. Δεν με ψήφισε κανείς. Ούτε οι κολλητοί μου, αυτοί που είχαμε κοινά ενδιαφέροντα, που γράφαμε και δημοσιεύαμε ποιήματα. Στην κάλπη υπήρχε μόνο μία ψήφος, η δική μου!
      Αν είναι αμαρτία το να κάνεις λάθος στο να πιστεύεις ότι σ΄ αγαπούν, ενώ δεν σ' αγαπούν, η αμαρτία αυτή συγχωρείται, γιατί είναι λάθος στον τομέα της αγάπης. Άλλωστε τέτοιο λάθος έκανε κι ο Ιησούς με τον Ιούδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: