Η ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ
Η θανατική ποινή έχει καταργηθεί. Προφανώς επειδή προσκρούει στην ευαισθησία αυτών που ψηφίζουν τους νόμους του κράτους.; Είναι ειλικρινείς αυτοί που επικαλούνται την ανθρώπινη ευαισθησια τους για τους κακούργους, ενώ δεν την επικαλούνται την ανθρώπινη ευαισθησία τους σε άλλες περιπτώσεις;
Ο κακούργος με τη θέλησή του τοποθετεί τον εαυτό του έξω από τα όρια της ανθρώπινης φύσης και γίνεται κτήνος. Στην πραγματικότητα αυτός που δεν επιδεικνύει σεβασμό στη ζωή του άλλου και τον σκοτώνει, αυτός ο άνθρωπος αυτοκτονεί
Οι υποστηρικτές της κατάργησης της θανατικής ποινής επικαλούνται την ευαισθησία για την ανθρώπινη ζωή των κακούργων. Δεν επικαλούνται όμως την ίδια ευαισθησία για κάθε ανθρώπινη ζωή. Δεν είναι αυτό υποκριτικό;
Αν υπερασπίζονται τη ζωή κάθε ανθρώπου και όχι μόνο τη ζωή ορισμένων κατηγοριών ανθρώπων, γιατί δεν νιώθουν την ίδια ευαισθησία π.χ. για το στρατό;; Μπορεί το κράτος να εγγυηθεί ότι ο στρατιώτης δεν ενδέχεται να χάσει τη ζωή του στον πόλεμο, όπως εγγυάται στον κακούργο ότι δεν θα χάσει τη ζωή του με την θανατική ποινή, διότι το κράτος την κατήργησε;
Αν δεν θέλουν τη θανατική ποινή, ας καταργήσουν και το στρατό. Πρέπει να λάβουμε θέση όλοι μας απέναντι σ' αυτό το έρώτημα.
Το Κόμμα των Πρασίνων στην Ολλανδία, δεν ήθελε στρατό . Η άμυνα της Ολλανδίας, αν ερχόταν το κόμμα αυτό στην κυβέρνηση θα ήταν ένα ηχογραφημένο μήνυμα, που θα έλεγε, πως όποιος θέλει να καταλάβει την Ολλανδία, ας έρθει να την καταλάβει. Δε θα συναντήσει κανένα εμπόδιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου