30.8.17

Το αίσθημα απώλειας του εαυτού

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου



εν έχω πού ν'  ακουμπήσω την καρδιά μου" (Αλμπέρ Καμύ, Ο Ξένος)

Πώς δεν θα χάνουμε τον εαυτό μας στις σχέσεις; 

Αν διαλέξουμε να ζούμε, όπως θέλει ο Χριστός, με τη θερμή προαίρεση της αγάπης ακόμα και για τους εχθρούς, δεν χάνουμε τον εαυτό μας στις σχέσεις.

Αν όμως η θέλησή μας δεν είναι σε αρμονία με τη θέληση του Θεού, χάνουμε τον εαυτό μας.

Με την θερμή προαίρεση της αγάπης, θα νιώσουμε πως δεν ζούμε εμείς αλλά ζει μέσα μας ο Χριστός και τον Χριστό δεν τον χάνουμε ποτέ.

Ο Χριστός νίκησε ακόμα και τον θάνατο. Κύριος οδηγός μου και σωτήρ μου, Κύριος υπερασπιστής της ζωής μου, λέει ο Δαβίδ, που είχε εναρμονισμένη τη θέλησή του με τον Ιησού Χριστό.

Η θέληση που είναι εναρμονισμένη με τον Χριστό, δεν θα συναντήσει ποτέ εμπόδια. Μη φοβάστε εγώ νίκησα τον κόσμο.


















Δεν υπάρχουν σχόλια: