30.12.09

"ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΚΔΟΤΗΣ"

Μόσχου Εμμ. Λαγκουβάρδου
m_lagouvardos@hotmail.com


"Ούτως λογιζέσθω άνθρωπος,
ως υπηρέτης Χριστού"
(Κορινθ.Α,4,1)

Ζητείται εκδότης να αναλάβει (με το αζημίωτο) την έκδοσιν βιβλίου
που απέριψαν είκοσι (20)εκδότες. Τίτλος του βιβλίου "ΙΗΣΟΥΣ". (Το ρεκόρ
απόρριψης κατέχει κάποιος Αμερικανός με πενήντα (!) απορρίψεις,το μικρό του όνομα είνα Πωλ, ).

Αιτία της απόρριψης του υπό έκδοσιν βιβλίου μου "ΙΗΣΟΥΣ" στην Ελλάδα είναι
για μεν τους κοσμικούς εκδότες, ότι το βιβλίο είναι θρησκευτικό για δε τους θρησκευτικούς ότι είναι κοσμικό!

Από την Αμερική έλαβα ένα γράμμα από τον Άρθουρ Μύλλερ. Γράφει ο κ.
Μύλλερ:" Τέτοια βιβλία σαν τα δικά σου γράφω κι εγώ. Από το τελευταίο μου βιβλίο
(μου τό 'στειλε μαζί με το γράμμα του) πουλήθηκε ένα (!) αντίτυπο."
Καταλήγοντας στο γράμμα του ο φίλος Αμερικανός συγγραφέας γράφει επί λέξει:"Μην
μπλέξεις με Αμερικανούς εκδότες".

ΔΕΙΓΜΑ ΓΡΑΦΗΣ
"Ο Ιησούς στην πόλη Ναϊν" (Δεν το βρήκα ακόμα στη χαρτο-θάλασσά μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: