20.7.10

Γράμμα στον αρχισυντάκτη μου

Του Μόσχου Εμμ. Λαγκουβάρδου


Χρήστο,



Το ξαναστέλνω για να είναι φρέσκο.

Το χθεσινό αγνόησέ το.



Σ' ευχαριστώ για όλα.

Εννοώ και για την ηθική ενίσχυση

Στο θέμα της υγείας..

Με ενίσχυσες περισσότερο από πέντε

Νόμπελ της ιατρικής.

Ακούω τα λόγια σου και παίρνω επάνω μου.

Ξέρεις, γεννήθηκα μαζί με το φόβο.

Η καλύβα μας πήρε φωτιά.

Ο πόλεμος είχε αρχίσει πριν δυο μήνες.



Ο Κύριος να σου το ανταποδίδει.

Θα προσεύχομαι για σένα.



Όλα θα πάνε καλά.

Λένε πως γινόμαστε αυτό που

Σκεφτόμαστε.

Γιατί να μη σκεφτόμαστε το καλύτερο;



Ο Ιαβής είναι ένας από τους προπάτορες

Του Ισραήλ. Ξέρεις, αυτούς που αναφέρει

Η Γραφή, Αβράμ δε εγέννησε. εκατοντάδες

Βαρετά ονόματα. Μόνο στον Ιαβή σταματάει

Και λέει λίγα λόγια. Ότι ο Ιαβής ζήτησε από

Το Θεό αιτήματα πέρα απ΄ τα όρια.

Ξέρω Θεέ, ότι έχεις απεριόριστα πράγματα

Για μένα και θέλω να μου τα δώσεις.



Κάπως έτσι προσευχήθηκε ο Ιαβής.



Ένας βασιλιάς ρώτησε το σύμβουλό του

Που μπορούσε να βλέπει την καταγωγή

Του καθενός .

Εγώ από ποιον κατάγομαι;

Εσύ κατάγεσαι από φούρναρη, είπε ο σοφός

Σύμβουλος.

Που το κατάλαβες, είπε ο βασιλιάς.

Γιατί ό,τι εκδούλευση και να σου κάνουν

Δίνεις για ανταμοιβή ένα κουλούρι!



Ενώ ο γενναίος Φίλιππος, ο πατέρας του

Μεγάλου Αλεξάνδρου λένε πως κάποτε έστειλε

Ένα δούλο του να του κάνει μια δουλειά και

Του έδωσε ένα πουγγί φλουριά.

Μα εγώ δεν σου έκανα παρά μια απλή εξυπηρέτηση σαν δούλος σου.

Εσύ με εξυπηρέτησες σαν δούλος, είπε ο Φίλιππος κι εγώ σε ανταμείβω

Σαν βασιλιάς.



Μόσχος

Δεν υπάρχουν σχόλια: