12.10.18

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ (ποιήματα)


Μόσχου Λαγκουβάρδου

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ !
Παραιτήθηκα απ΄ την
προσπάθεια να
αλλάξω τον κόσμο. Δεν
μου μένει καιρός. 
Τ' αφήνω στον Κύριον
και Θεό μου 
και ζω απροσπαθώς.
Δεν προσκρούω στο
παραμικρό εμπόδιο. 
Είμαι λεύτερος!


ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ
Μ' αρέσει που διακρίνω
το πνεύμα από
τον κόσμο. Δε μ' αρέσει
που ένα μέρος 
του εαυτού μου είναι
αυτού του κόσμου.

ΑΠΟΔΙΩΞΗ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥ (ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΑΣ)
Δεν είσαι ο εαυτός μας.
Είσαι πειρασμός
αυτού του κόσμου (μια φούσκα
που θα σκάσει γρή - 
γορα ). Πήγαινε από 
εκεί που ήρθες. Δεν ξέρεις 
ποιοί είμαστε.


Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΑ
Παραφύλαγε τον πει-
ρασμό. Μόλις εμ-
φανιζόταν, τον άρπαζε
και χωρίς να χά-
νει καιρό, τον ξαπόστελ-
νε από εκεί που ήρθε.
Αρχή φόρμας


ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ !
Τί παράξενος είναι
ο κόσμος; Αν δεν
σ' αγαπούν, πικραίνεσαι
χωρίς αγάπη.
Αν σ' αγαπούν, πληγώνεσαι
όταν σ' εγκαταλείπουν.
Ο Ιούδας προδίδει τον 
Διδάσκαλο με 
ένα φιλί.


ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
Για να μην είναι πολύ 
οδυνηρή η
ταπείνωση να τη δε-
χόμαστε από
το χέρι του Θεού. 
Αγαθόν ότι ετα-
πείνωσάς με
όπως αν μάθω τα δι-
καιώματά σου,
 λέει ο Δαβίδ.


 ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ
Πίνω λίγο κρασάκι
για το κέφι μου
για να χαμογελώ σε
όλους. Μη υδρο-
πότει, λέει Η Γραφή.


 Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
Αυτός είναι ο κόσμος:
όλο εμπόδια.
Όμως γεννηθήκαμε
με τη δύναμη 
να ξανοιχτούμε πέρα
από αυτον τον κόσμο, 
στο άπειρο."Άμα 
δεν έχεις περιπέτεια 
είναι σαν να μη ζεις 
τίποτα."

Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
Ακόμα και στο πιο
άθλιο πεπρω-
μένο, ο Ιησούς είναι
εκεί για μας ,πριν
από μάς. "Οι φίλοι μου
και οι πλησίον 
μακρόθεν έστησαν"
λέει ο Δαβίδ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: