6.5.16

Η ΝΟΣΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

              Νοσήσαμε λοιπόν από την υπερηφάνεια. Υπερηφάνεια ως επιθυμία να εξουσιάζουμε στους δούλους. Ο διάολος που είναι το πρότυπο της υπερηφάνειας, χωρίς ελπίδα να θεραπευτεί, μετέδωσε στους εμπνευσμένους από αυτόν την αρρώστια της υπερηφάνειας, ως τον καλύτερο τρόπο για να τους υποδουλώσει όλους.

          Η υπερηφάνεια προκαλεί το άγχος και τις αρρώστιες του άγχους. Με άλλα λόγια χάρις στην υπερηφάνεια γινόμαστε δούλοι των φαρμάκων και των βιομηχανιών φαρμάκων και δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτά.

            Δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτά ούτε για λίγο χρόνο κι οι Νεοέλληνες ψηφίζουμε τους βασανιστές μας από το φόβο μήπως  μας κόψουν τα φάρμακα ούτε και για λίγο χρόνο. Ακόμα κι αυτό μπορούν να το κάνουν, έτσι όπως διάλυσαν τα πάντα, αρχίζοντας από τα Νοσοκομεία, μήπως δεν συνδέσουμε την κυριαρχία τους με το φόβο μας. 

           Αν μπορούσαμε να ενωθούμε όλοι και να λύσουμε αυτό το πρόβλημα, κι ακόμα καλύτερα , αν είχαμε ταπείνωση και πίστη στο Χριστό, δεν θα είχαμε ούτε άγχος ούτε και ανάγκη από τα φάρμακα.

            Και θα ψηφίζαμε για χωρίς φόβο και χωρίς πάθος. Μόνον έτσι μπορεί να λειτουργήσει η Δημοκρατία.

Απάντηση σε σχόλιο αναγνώστου:

              Δεν συμφωνώ μαζί σας στα όσα γράφετε. Οι Άγιοι δεν διαφέρουν από εμάς, γιατί δεν έχουν αρρώστιες. Κι οι Άγιοι αγωνίζονται με τα εμπόδια. Και όταν δεν υπάρχουν, ζητούν από το Θεό, να τους δώσει εμπόδια. Χωρίς τα εμπόδια δεν σώζεται κανείς. Ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός είναι ο Ιατρός των ψυχών και των σωμάτων ημών.

           Αυτή είναι η Ορθόδοξη Πίστη πριν τον Νεοελληνισμό. Με αυτόν διεκόπη η Νηπτική Παράδοση της Ορθοδοξίας. Σε κανένα εκπαιδευτικό εγχερίδιο της Δύσης δεν ονομάζεται ο Χριστός , Ιατρός. Η άλλη επιλογή είναι η λατρεία του Απολύτου.

            Για να την καταλάβεις να πάρεις την εικόνα της θάλασσας, στην οποία αντιπαλεύουν ο χώρος, το νερό και ο αέρας. Μια λύση για να ειρηνέψουν είναι να μην αντιπαλεύουν μεταξύ τους. Άλλη λύση είναι να αδειάσεις το χώρο από το νερό και από τον αέρα και να ενωθείς με το Απόλυτο, με τον χώρο. 

              Αυτές είναι οι επικίνδυνες λατρείες του Απολύτου, στις οποίες αγνοείται η Αγία Τριάδα, ο Πατέρας, ο Υιός και το Άγιον ΠΝεύμα και φυσικά και η σωτηρία του ανθρώπου, διότι κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να ενωθεί με τον απλησίαστο Θεό και να ζήσει. ' Η πιστεύουμε στη σωτηρία του Χριστού ή δεν έχουμε ελπίδα. 

         Γιατί μερικοί αρρωστούμε ή όχι; Απάντησε ο Κύριος, όταν είπε, για κείνους που σκοτώθηκαν όταν έπεσε κάποιος τοίχος και τους σκότωσε, ότι δεν σκοτώθηκαν γιατί ήταν πιο αμαρτωλοί, αλλά πρόσθεσε,, πως αν δεν μετανοήσετε ωσαύτως απολείσθε.



σχος Λαγκουβάρδος Για να σκεφθώ όπως εσείς τώρα, πρέπει να ξέρω, όπως ο Θεός ξέρει την ψυχή του καθενός. Αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε ούτε για τους Αγίους. Η ψυχή είναι άβυσσος για τους ανθρώπους. Μόνον το Άγιον Πνεύμα ετάζει καρδίας και νεφρούς. Δεν ξέρω πώς καταλαβαίνεις τα λόγια του Ιησού, στην περίπτωση που σου ανέφερα. Αν αρνηθούμε για τους δίκαιους την κάθετη διάσταση του Σταυρού, σημαίνει ότι σε αυτή την ζωή υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι ακολουθούν τον Χριστό, χωρίς το σταυρό τους. Αυτό δεν γίνεται γιατί ο άνθρωπος τρεπτή φύση. Ενώνεται με την Ενέργεια του Θεού, την Άκτιστη Θεία Χάρη, και όχι με την Ουσία του Θεού. Κανένας δεν ενώνεται με το Απόλυτο και εξακολουθεί να ζεί. Στον Άγιον Όρος και για τους Αγίους, όσο είναι εν τη ζωή , λένε "ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΘΑΝΕΙ".




Δεν είναι θεολογία είναι η ίδια η ζωή. Λατρεύω το Απόλυτο, σημαίνει ότι στη ζωή μου επιδιώκω την ανυπαρξία, την εξαφάνιση. Αυτουπνωτίζομαι. Προσεύχομαι να μην υπάρξω. Πώς λοιπόν, δεν πρέπει να ξέρω, για να επιλέξω, ανάμεσα στην θεοσοφία, την αυτούπνωση και στην Εγρήγορση. Είναι θέμα ζω΄.ης και θανάτου η ορθή δογματική κατανόηση ή η άγνοια. Ένα ένα όλα αυτά πρέπει να τα δει κανείς με τις πρακτικές συνέπειές τους.
Μόσχος Λαγκουβάρδος Ζητώ συνγνώμην, αν σας έδωσα την εντύπωση ότι γράφω αυτά που πιστεύω από υπερηφάνεια. Η Αποκάλυψη γράφει κάπου, για το βδέλυγμα της ερημώσεως, που αναφέρει επίσης ο ΗσαΪας. Ότι αν το αντιφθούμε στον εαυτό μας, να προσέξουμε. Πιστεύω ότι ο μεγαλύτερος εχθρός του ανθρώπου είναι η υπερηφάνειά του. Ελάτε σε μένα λέει ο Κϋριος, πράος ειμί και ταπεινός τη καρδία.



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου