του Γέροντος Παϊσίου
Ο π. Παΐσιος συμμεριζόταν τις αγωνίες των ανθρώπων καί απαντούσε στον προ βληματισμό τους. Ένα θέμα, πού προβλημάτισε ιδι αίτερα εκείνη την περίοδο τους πιστούς, ήταν καί το θέμα των ταυτοτήτων. Ο Γέροντας καί πρίν από την εμφάνιση του προβλήματος μιλούσε για τα σημεία των καιρών καί τον Αντίχριστο, όπου αυτός έκρινε. Στην συνέχεια με αφορμή την εξάπλωση του γραμμωτού κώδικος με τον αριθμό 666 στα προϊό ντα, καί την προσπάθεια της Πολιτείας να εκδώσει νέα δελτία ταυτοτήτων πού θα περιείχαν -όπως αποκαλύφθηκε εκ των υστέρων- μαύρη ταινία, το 666 καί την μορφή του διαβόλου, εκφράσθηκε περισ σότερο.
Τότε ήταν επικίνδυνο να μιλά κανείς γι' αυτά τα θέματα, καί για τον φόβο της πλάνης αλλά καί για την αντίδραση. Πνευματικοί πατέρες με αρίστη θεολογική κατάρτιση απέφευγαν να απαντούν στα σχετικά ερωτήματα των πιστών καί έστελναν αν θρώπους να πληροφορηθούν τις απόψεις του Γέρο ντα. Στην αρχή είχε δημιουργηθεί σύγχυση καί μέσα στον χώρο της Εκκλησίας, διότι, αν εξαιρεθούν κάποια φωτεινά παραδείγματα, μερικοί -ελάχιστοι ευτυχώς- εξέφραζαν πλανεμένες απόψεις καί άλλοι αδιαφορούσαν.
Ο Γέροντας έλαβε θέση καί μίλησε ξεκάθαρα, Δεν αρκέσθηκε μόνο να απαντά στα πολλά ερωτή ματα των πιστών, άλλα το έτος 1987 έγραψε την γνωστή του επιστολή: «Σημεία των καιρών-666». Έγινε με ανακούφιση δεκτή καί μέχρι σήμερα καθο δηγεί. Πολλοί αναθεώρησαν τις απόψεις τους, καί συντάχθηκαν με τις απόψεις του Γέροντα. Επειδή προείδε ότι καί στο μέλλον θα χρειασθεί, την έγρα ψε ιδιοχείρως καί την υπέγραψε, για να μην αλλοι ωθούν οι απόψεις του πού τις κράτησε ως την κοί μησή του.
Ό,τι είπε καί έγραψε είναι καρπός προσευχής, πνευματικής ευαισθησίας καί εσωτερικής πληροφο ρίας. Ήθελε να ζούμε πνευματική ζωή, να είμαστε καλά ενημερωμένοι καί έτοιμοι για θυσίες. Ούτε να αδιαφορούμε ούτε να μας διακατέχει πανικός καί αγωνία. Να μας χαρακτηρίζει πνεύμα ομολογίας, όπου χρειασθεί καί ανάλογα με την θέση πού κατέ χει ο καθένας.
Σέ νέους πού τον ρωτούσαν αν πρέπει να νυμ φευθούν, γιατί μπορεί να συμβούν όλα αυτά τα αποκαλυπτικά, τους προέτρεπε να κάνουν οικογέ νεια καί να εργάζονται, γιατί καί στα χρόνια των διωγμών οι Χριστιανοί το ίδιο έκαναν.
«Τα χρόνια μας», έλεγε, «είναι δύσκολα καί θα χρειασθεί να ταλαιπωρηθούμε, Ίσως καί να μαρτυ ρήσουμε στην διάρκεια της μπόρας πού θα ξεσπάσει. Μόνο με πνευματική ζωή θα τα βγάλει κανείς πέρα. Να μην απογοητευόμαστε. Αυτά τα δύσκολα χρόνια είναι μια ευλογία, γιατί μας αναγκάζουν να ζήσουμε πιο κοντά στον Χριστό. Είναι μια ευκαιρία για πιο πολύ αγώνα. Ο πόλεμος τώρα δεν θα είναι με όπλα, αλλά πνευματικός, με τον Αντίχριστο, θα προσπαθήσει να πλανήσει, "ει δυνατόν καί τους εκλεκτούς" (Ματθ. κδ΄ 24). Τα πάντα θα ελέγχονται από το θηρίο, από τις Βρυξέλλες. Μετά από τις κάρτες καί την ταυτότητα, θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγι σμα· θα εκβιάζουν τους ανθρώπους να σφραγισθούν στο χέρι ή στο μέτωπο. Μόνο όσοι έχουν το σφράγισμα θα μπορούν να αγοράζουν, να πωλούν καί να εξυπηρετούνται. Οι πιστοί πού θα αρνηθούν, θα ταλαιπωρηθούν. Γι' αυτό από τώρα να συνηθίσουν να ζουν απλά καί αν μπορούν να έχουν κανένα χω ράφι, λίγα ελαιόδενδρα ή κανένα ζώο για τις ανά γκες της οικογένειάς τους. Το στρίμωγμα θα διαρ κέσει τρία-τριάμισι χρόνια. Δεν θ' αφήσει ο Θεός αβοήθητους τους ανθρώπους».
Απέρριπτε την λογική καί την τακτική μερικών πού έλεγαν: «Τί καί αν σφραγισθώ; θα κάνω καί το σημείο του Σταυρού στο κεφάλι μου» ή «θα πάρω ταυτότητα καί θα χαράξω καί τον Σταυρό επάνω» ή «Από μέσα δεν θ' αρνηθώ».
Έλεγε σχετικά: «Αν οι σημερινοί Χριστιανοί με την λογική τους ζούσαν στον καιρό των διωγμών, δεν θάχαμε κανένα μάρτυρα. Οι πρώτοι Χριστιανοί δεν έβαζαν καθόλου την λογική, αλλά ακράδαντα ομολογούσαν τον Χριστό καί φλέγονταν για το μαρτύριο. Τους έδιναν αξιώματα, τους έλεγαν: "Πες μόνο ότι δεν είσαι Χριστιανός καί μέσα σου πίστευε στον Θεό σου, βάλε λίγο λιβάνι, κάνε ότι θυσιάζεις καί ύστερα μη θυσιάζεις, κάνε ότι τρως ειδωλόθυτα καί συ φάε καθαρό κρέας, μην κηρύττεις σ' αυτόν τον τόπο, πήγαινε αλλού"· καί όμως με τίποτε δεν αρνούνταν τον Χριστό. Με χαρά έτρεχαν να μαρτυ ρήσουν για τον Χριστό. Φλέγονταν από θείο έρωτα.
»Η Εκκλησία να πάρει μια σωστή θέση. Να διαμαρτυρηθεί καί να ζητήσει από το κράτος τουλάχι στον να μην είναι υποχρεωτική η νέα ταυτότητα. Να εξηγήσει καί στους πιστούς να καταλάβουν ότι, αν πάρουν ταυτότητα, αυτό θα είναι πτώση».
Συμπερασματικά ο Γέροντας πίστευε ότι: «Πίσω από την Ε.Ο.Κ. (Ε.Ε.) κρύβεται η δικτατορία των Σιωνιστών. Τέτοια στυγνή δικτατορία μόνο ο διάβο λος μπορούσε να σκεφθεί. Το σφράγισμα είναι άρνη ση. Ακόμη καί η ταυτότητα είναι άρνηση. Όταν έχουν πάνω στην ταυτότητα το σύμβολο του δια βόλου 666 (Αποκ. γ΄ 17) καί υπογράφω, άρα το αποδέχομαι αυτό το πράγμα. Είναι άρνηση, ξεκάθαρα πράγματα. Αρνείσαι το Άγιο Βάπτισμα, βάζεις άλλη σφραγίδα, αρνείσαι την σφραγίδα του Χριστού καί παίρνεις του διαβόλου. Άλλο είναι πού στα νομίσματα έχουν το 666 -απόδοτε τα Καίσαρος Καίσαρι...- καί άλλο η ταυτότητα που είναι κάτι το προσωπικό.
»Ακόμη καί αν δεχθεί να σφραγιστεί κανείς από αδικαιολόγητη άγνοια ή αδιαφορία, πάλι χάνει την θεία χάρι καί δέχεται δαιμονική ενέργεια».
Αυτή εν ολίγοις ήταν η θέση του Γέροντα. Μιλούσε με σαφήνεια καί σταθερότητα ως την κοίμησή του. Τώρα καθοδηγεί καί διδάσκει με τα γραπτά του.
Πηγή: «Βίος Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου» του Ιερομονάχου Ισαάκ - ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Σχόλιο του Μ.Ε.Λαγκουβάρδου
Αντίχριστοι υπήρχαν και την εποχή που ο Άγιος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής έγραψε την Αποκάλυψη και εξακολουθούν να υπάρχουν.
Επίσης το χάραγμα υπήρχε στο μέτωπο και στο χέρι αν δεν ερμηνεύσουμε τα λόγια της Αποκάλυψης κατά γράμμα σε όλο της το περιεχόμενο.
Το χάραγμα αυτό το έχουν κι ας μη είναι σε εμφανές σημείο όσοι αρνούνται τον Ιησού, ότι είναι Θεός και προσκυνούν τον Μαμωνά.
Εκεί όπου η Αποκάλυψη πρέπει να ερμηνευτεί κατά γράμμα, είναι φανερό ότι δεν επιδέχεται το κείμενο άλλη ερμηνεία πλήν της γραμματικής.
Νομίζω ότι το σημείο στο οποίο η Αποκάλυψη κυριολεκτεί είναι αυτό που αναφέρεται στον Αντίχριστο, που τον ερχομό του θα ακολουθήσει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου και η συντέλεια του κόσμου.
Εκείνοι που συγχέουν τους αντίχριστους ακόμα και το χάραγμα με τον Αντίχριστο αυτόν, είναι σαν να γνωρίζουν πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου και η συντέλεια του κόσμου, ενώ ο ίδιος ο Κύριος είπε ότι αυτό το γνωρίζει μόνο ο Ουράνιος Πατήρ και ουδείς άνθρωπος, ούτε ο Ιησούς ως άνθρωπος.
Άρα πρέπει να ξεχωρίσουμε τους αντίχριστους που υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν και το χάραγμά τους στο μέτωπο και στο χέρι από τον αντίχριστο με τον οποίο συνδέεται η συντέλεια του κόσμου και η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου.
Το ερώτημα είναι: Θα δεχτούμε το χάραγμα αυτών των αντιχρίστων; Οπωσδήποτε όχι. Ούτε αυτών που υπήρχαν και υπάρχουν,ούτε αυτού που περιγράφει η Αποκάλυψη.
Δεύτερο ερώτημα είναι, αν η άρνησή μας αυτή έχει τις συνέπειες που περιγράφει η Αποκάλυψη.
Αν είχε τις συνέπειες που αναγράφει η Αποκάλυψη για την αγορά, αυτοί που δεν πήραν το χάραγμα δεν θα μπορούσαν να αγοράσουν και να πουλήσουν , ενώ αυτό δεν συμβαίνει.
Το χάραγμα γι΄ αυτούς που το έλαβαν ήδη το χάραγμα αυτό επιφέρει τις πνευματικές συνέπειες της αρνήσεως της Θεότητας του Κυρίου, όπως προκύπτει από τα λόγια του Ιδίου, δεν μπορεί κανείς να δουλεύει σε δυο κυρίους, στο Θεό και στο Μαμωνά.
November 21, 2010 11:45 PM
Αντίχριστοι υπήρχαν και την εποχή που ο Άγιος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής έγραψε την Αποκάλυψη και εξακολουθούν να υπάρχουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης το χάραγμα υπήρχε στο μέτωπο και στο χέρι αν δεν ερμηνεύσουμε τα λόγια της Αποκάλυψης κατά γράμμα σε όλο της το περιεχόμενο.
Το χάραγμα αυτό το έχουν κι ας μη είναι σε εμφανές σημείο όσοι αρνούνται τον Ιησού, ότι είναι Θεός και προσκυνούν τον Μαμωνά.
Εκεί όπου η Αποκάλυψη πρέπει να ερμηνευτεί κατά γράμμα, είναι φανερό ότι δεν επιδέχεται το κείμενο άλλη ερμηνεία πλήν της γραμματικής.
Νομίζω ότι το σημείο στο οποίο η Αποκάλυψη κυριολεκτεί είναι αυτό που αναφέρεται στον Αντίχριστο, που τον ερχομό του θα ακολουθήσει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου και η συντέλεια του κόσμου.
Εκείνοι που συγχέουν τους αντίχριστους ακόμα και το χάραγμα με τον Αντίχριστο αυτόν, είναι σαν να γνωρίζουν πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου και η συντέλεια του κόσμου, ενώ ο ίδιος ο Κύριος είπε ότι αυτό το γνωρίζει μόνο ο Ουράνιος Πατήρ και ουδείς άνθρωπος, ούτε ο Ιησούς ως άνθρωπος.
Άρα πρέπει να ξεχωρίσουμε τους αντίχριστους που υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν και το χάραγμά τους στο μέτωπο και στο χέρι από τον αντίχριστο με τον οποίο συνδέεται η συντέλεια του κόσμου και η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου.
Το ερώτημα είναι: Θα δεχτούμε το χάραγμα αυτών των αντιχρίστων; Οπωσδήποτε όχι. Ούτε αυτών που υπήρχαν και υπάρχουν,ούτε αυτού που περιγράφει η Αποκάλυψη.
Δεύτερο ερώτημα είναι, αν η άρνησή μας αυτή έχει τις συνέπειες που περιγράφει η Αποκάλυψη.
Αν είχε τις συνέπειες που αναγράφει η Αποκάλυψη για την αγορά, αυτοί που δεν πήραν το χάραγμα δεν θα μπορούσαν να αγοράσουν και να πουλήσουν , ενώ αυτό δεν συμβαίνει.
Το χάραγμα γι΄ αυτούς που το έλαβαν ήδη το χάραγμα αυτό επιφέρει τις πνευματικές συνέπειες της αρνήσεως της Θεότητας του Κυρίου, όπως προκύπτει από τα λόγια του Ιδίου, δεν μπορεί κανείς να δουλεύει σε δυο κυρίους, στο Θεό και στο Μαμωνά.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήMOY AΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΣ ΟΤΑΝ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΙΠ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ,ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑΣΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΤΣΙΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ.ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;