10.3.10

Αντιρρήσεις για την οικονομολογική (φιλοσοφική) τρομοκρατία (Σχόλια στο διαδίκτυο)

"Η φιλοσοφία δεν θεράπευσε ούτε έναν πονόδοντο"


Ανώνυμος είπε...
Σας υπενθυμίζω κ.Μόσχο, να μαζεύετε αποδείξεις,θα σας χρειαστούν..(ο μη-εγώ)

09 Μαρτίου 2010 6:28 μ.μ.

Ο/Η amethystos είπε...
Αγαπητέ μας κ.Μόσχο, πώς θα ερμηνεύσετε τα λόγια τού Αγίου Σεραφείμ με το Ευαγγέλιο;
Δέν ανήκουν στο Ευαγγέλιο;
Τά Ευαγγέλια δέν είναι οι Λόγοι τού Κυρίου;
Υπερασπίζεστε ένα ιδιαίτερο φιλοσοφικό πνεύμα. Αυτό τής Ελληνιστικής περιόδου. Ο Πλάτων πουλήθηκε δούλος για χάρη τής πολιτείας του. Η πραγματικότης τής φιλοσοφίας είναι ο νοητός κόσμος, όχι ο εσωτερικός κόσμος.
Ο Μάρκος Αυρήλιος υπήρξε μεγάλος διώκτης τών Χριστιανών.
Ο Κύριος προειδοποίησε τόν Πόντιο Πιλάτο.
Το εν τούτω νίκα άλλαξε τήν ιστορία.
Τί νόημα έχει η εναντίωση στόν οικουμενισμό;
Εάν η οικονομία, η πολιτική πράξη, το μέσον πού μεταφράζει τις υποσχέσεις σε πραγματικότητα, ανήκει στο περιθώριο τής ζωής, τί νόημα θα είχε η εργασία;
Πώς θα κατορθώσετε να διαβάσετε ποτέ την αποκάλυψη σάν εφημερίδα;

09 Μαρτίου 2010 9:31 μ.μ.

Ο/Η Σταμάτης είπε...
amethyste, εκτός από την οικονομική χρεωκοπία που βρίσκεται επί θύραις, έχει ΗΔΗ επέλθει η ηθική, πνευματική και κοινωνική χρεωκοπία της ελληνικής κοινωνίας. Συμφωνείς?

09 Μαρτίου 2010 10:08 μ.μ.

Ο/Η amethystos είπε...
Αγαπητέ φίλε συμφωνούμε. Στο μέγιστο βαθμό μάλιστα. Απλώς ελπίζουμε με τις τραγικές επιπτώσεις αυτής της αλλοιώσεως και με τους λίγους που έχουν απομείνει με το μυαλό μέσα στο κεφάλι τους να μπορέσει η Ελλάδα να ξανασταθεί στα πόδια της.

09 Μαρτίου 2010 11:42 μ.μ.

Ο/Η Μόσχος Λαγκουβάρδος είπε...
Ευχαριστώ για την απάντησή σας.
Πρέπει να διευκρινίσουμε τους όρους
που χρησιμοποιούμε. Πριν από αυτό πρέπει να σας πω ότι για μένα προέχει το πνεύμα. Ότι η τρομοκρατία επιδιώκει να κάμψει το ηθικό των ανθρώπων.

Η φιλοσοφία διαφέρει από τη σοφιστεία.
Το Ευαγγέλιο είναι
πραγματικότητα και όχι σκέψεις
για την πραγματικότητα.
Ο δυισμός βρίσκεται στη διαφορά
μεταξύ του λόγου και της εικόνας.
Ο λόγος είναι η οδός και η αλήθεια
και η ζωή ενώ η εικόνα είναι τρίτον τι της πραγματικότητας.
Συγχέει ο εν εικόνι διαπορευόμενος
το δάχτυλο που δείχνει τη σελήνη
με τη σελήνη.
(πας άνθρωπος εν εικόνι διαπορευόμενος ψεύστης.Ηχρεώθησαν άπαντες. Παρεσυνεβλήθησαν τοις κτήνεσι τοις ανοήτοις).
Είναι επόμενο γι΄ αυτόν η φιλοσοφία
και η πίστη να είναι κάτι μεταξύ
Τυρός και αχλαδίου (ο κόσμος των
Νοητών) ενώ στον κόσμο των
αισθητών αυτά δεν ισχύουν.
Ποια είναι η κατάληξη στους
διαφορετικούς αυτούς δρόμους
φαίνεται στο θάνατο. Να δούμε
πως θα αποθάνει, λένε στο
Άγιον Όρος για την αγιότητα
του μοναχού.
Δεν θέλω να μακρυγορώ. Θέλω
να είμαι σύντομος. Δεν μπορώ
να απαντήσω σε όλες τις αντιρρήσεις
σας.
Θα παραθέσω μόνο ένα απόσπασμα
της Αποκάλυψης που διαβάζεται σαν
εφημερίδα καθώς και αυτά που
πιστεύουμε ότι ακούνε οι εν εικόνι
διαπορευόμενοι και οι ακούοντες της
Φωνής του Κυρίου Ιησού:
Α. Αποκάλυψη: «Συμβουλεύω σοι αγοράσαι
παρ΄εμού χρυσίον πεπυρωμένον εκ πυρός, ίνα πλουτήσης
και ιμάτια λευκά, ίνα περιβάλη, και ου μη φανερωθεί η
αισχύνη της γυμνότητός σου και κολλύριον έγχρισον
τους οφθαλμούς σου, ίνα βλέπης.

Β΄. Νεκρώσιμη ακολουθία:
Στον ακούοντα της φωνής του Κυρίου Ιησού ψάλλεται
αντί του «Δεύτε τελευταίον ασπασμόν» το «Αναστάσεως
Ημέρα και λαμπρυνθώμεν λαοί»
Για δε τον εν εικόνι διαπορευόμενον στον οποίο
δεν είναι ηγεμών ο νους αλλά η εικόνα
και ο νους υπηρέτης λέγονται αυτά τα λόγια:
«Ας ακούσωμε τι φωνάζει ο Παντοκράτωρ. Αλοίμονο σε σας
που ζητάτε να δείτε την φοβεράν ημέραν Κυρίου. Αύτη γαρ εστι σκότος.
Πυρί γαρ δοκιμάσει τα σύμπαντα».

10 Μαρτίου 2010 9:31 π.μ.

Ο/Η amethystos είπε...
Αγαπητέ μας φίλε κ.Μόσχο εμείς θα επιμείνουμε στα Ευαγγέλια τα οποία μας αφορούν, για τα υπόλοιπα έχει ο Θεός.Τα Ευαγγέλια δέν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Η πραγματικότητα είναι το πρόβλημα της φιλοσοφίας.Τα Ευαγγέλια είναι η μαρτυρία τών μαθητών του Κυρίου αυτών που είδαν και άκουσαν. Ο Κύριος καινά ποίησε πάντα.

10 Μαρτίου 2010 10:15 π.μ.

Ο Μόσχος είπε:
Για να είμαι πιο σαφής και να μην θεωρητικολογώ
επιτρέψτε μου , ευγενικέ φίλε, να αναφέρω δύο
πράγματα: πρώτον, ότι καμιά φιλοσοφία ,ποτέ, δεν
θεράπευσε έναν πονόδοντο και δεύτερον, ότι ο Κινέζος
ασκητής και ποιητής του Κρύου Βουνού Χαν Σαν, αφού
έδιωξε τους απεσταλμένους του Κίτρινου Αυτοκράτορα
ξέπλυνε τ’ αυτιά του στην πηγή. Ο μαθητής του Χσι Τιεν
που πήγε να ποτίσει την αγελάδα του, ακούγοντας τί
συνέβη, δεν άφησε το ζώο να πιεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου